וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ואיינטרכט פרנקפורט בחצי הגמר

הקבוצה של פטר בוס חזרה מפיגור ל-1:3 מול אוניון ברלין, הנשרים ניצחו 0:2 את ורדר ברמן ושתיהן הצטרפו אל באיירן וזרברוקן

רויטרס

אחרי הסנסציה של זרברוקן אתמול והעלייה הצפויה של באיירן מינכן לחצי הגמר, נמשך היום (רביעי) שלב רבע גמר הגביע הגרמני. באייר לברקוזן הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 מול אוניון ברלין עם שני שערים מאוחרים. מאוחר יותר הצליחה איינטרכט פרנקפורט להשיג את הכרטיס לחצי הגמר אחרי 0:2 מול ורדר ברמן.

צ'ארלס אראנגיס שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
אראנגיס חוגג עם וייזר/רויטרס

באייר לברקוזן - אוניון ברלין 1:3

האדומים הצליחו לחזור מפיגור מאוחר ולהשיג ניצחון ואת הכרטיס לחצי הגמר. באייר לברקוזן, שביום ראשון האחרון סיימה ב-1:1 במשחק החוץ הקשה מול ר.ב. לייפציג, פיגרה אחרי שער של מרכוס אינגברטסן הדני בדקה ה-39. אבל בדקה ה-71 כריסטופר לנץ ספג צהוב שני, הורחק והותיר את האורחת בעשרה שחקנים. היא שילמה על כך בריבית דריבית. קארים בלארבי איזן בדקה ה-72, צ'ארלס אראנגיס השלים את המהפך בדקה ה-86 ומוסא דיאבי (91) כבש את השלישי והאחרון.

אנדרה סילבה שחקן איינטרטכ פרנקפורט. רויטרס
אנדרה סילבה חוגג את השער שלו/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - ורדר ברמן 0:2

הנשרים הצליחו לעלות לשמינית גמר הליגה האירופית ביום שישי אחרי שסיימו ב-2:2 בחוץ מול זלצבורג כשאנדרה סילבה כובש צמד. הפורטוגלי המשיך בכושר הטוב שלו וכבש שוב, הפעם מהנקודה הלבנה עמוק עמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+6), דאיצ'י קמאדה הכפיל (60) וקבע את תוצאת המשחק עוד לפני שפיליפ קוסטיץ' הותיר את המארחת בעשרה שחקנים. ורדר ברמן, שהדיחה את בורוסיה דורטמונד בהפתעה בסיבוב הקודם ונלחמת נגד הירידה בבונדסליגה, תיאלץ להתרכז מעכשיו בליגה בלבד. או שאולי זה דווקא מה שיעזור לה להישאר בליגה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully