וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ברצלונה תערוך שיחת הבהרה עם אדר סראביה, אבל מגבה אותו

עוזר המאמן שעורר את זעמם של השחקנים ייקרא לסדר, אבל בהנהלה לא שוקלים לפטרו. בברצלונה טוענים: ניימאר קרוב, והפעם זה רציני

רויטרס

בווידאו: מנצ'סטר סיטי זוכה בגמר גביע הליגה

הנהלת ברצלונה תערוך שיחת הבהרה עם אדר סראביה, עוזר המאמן שהתנהגותו על הקווים בקלאסיקו הרגיזה את השחקנים, אבל לא מתכוונת לפטר אותו - למרות הלחצים מבחוץ. עוזרו של קיקה סטיין גנב את ההצגה בהפסד לריאל מדריד כשתועד מספר פעמים בצעקות קולניות לעבר השחקנים, כולל תחינות לאנטואן גריזמן לבעוט ולא למסור.

על פי הדיווחים שחקני ברצלונה העירו לבכירים בברצלונה על התנהלותו של עוזר המאמן, וליאו מסי ערך איתו שיחה בעצמו. ואולם ההנהלה לא רואה עין בעין עם השחקנים: על פי "ספורט" הקטלאני, בכירים במועדון רואים בהתנהגות של סראביה נורמלית בהתחשב בסיטואציה, והם אפילו אוהבים את התשוקה שלו למשחק.

הסערה סביב סראביה כה גדולה, שאפילו בנו נאלץ להיחלץ להגנתו היום בתחנות הרדיו המקומיות. "אני לא מבין את הסיפור הזה. ההתנהלות של אבא שלי היתה נורמלית לחלוטין", אמר ל"אונדה סרו". "הוציאו את כל הסיפור הזה מהקשרו".

עוזר מאמן ברצלונה אדר סראביה. GettyImages
חי את המשחק, אולי אפילו יותר מדי. אדר סראביה/GettyImages

בברצלונה טוענים: ניימאר מתקרב, הפעם זו התראת אמת

עיתוני ברצלונה טוענים: האופציה של חזרת ניימאר למועדון חזקה מתמיד. האפשרות הזאת מופיעה בכותרת הראשית של שניים מהעיתונים הבכירים בקטלוניה, "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו". כמובן שאוהדי ברצלונה כבר מכירים היטב את השיטה של הנהלת המועדון ומתורגלים בעובדה שאחרי הפסדים כואבים ומשברים הקבוצה מנסה להרגיע את הרוחות, להסיט את האש ולהסתער על רכש חדש, אבל כך או כך, בתקשורת המקומית מתעקשים: זה קרוב, ומסבירים למה.

הכותרת הראשית ב"ספורט" הקטלאני הבוקר היא "ניימאר, המטרה מספר 1". בדיווח נכתב ש"הברזילאי הוא האובססיה העיקרית של הקבוצה לעונה הבאה, והדחה מוקדמת של פריס סן ז'רמן מליגת האלופות בשבוע הבא עלולה להיות משמעותית לעזיבתו של השחקן". עוד נטען כי אחרי הפרשה הסיוטית שהקבוצה עברה עמו - "האתגר של ברצלונה יהיה להימנע מעוד אופרת סבון ולסגור את המבצע מהר".

עוד בוואלה!

על סף פיצוץ? דיווח: ניימאר החרים את האימון של פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה

שני העיתונים בברצלונה טענים: ניימאר הוא המטרה

כותרת ניימאר לברצלונה עיתון "ספורט". צילום מסך, צילום מסך
כותרת ניימאר לברצלונה עיתון "ספורט"/צילום מסך, צילום מסך
ניימאר לברצלונה, כותרת "מונדו דפורטיבו". צילום מסך, צילום מסך
ניימאר לברצלונה, כותרת "מונדו דפורטיבו"/צילום מסך, צילום מסך

כזכור, אחרי ההפסד של פריס סן ז'רמן לדורטמונד ניימאר ביקר את הנהלת הקבוצה ואמר שהחזירו אותו מאוחר מדי לפעולה אחרי הפציעה, בניגוד לדעתו. בנוסף, ניימאר הורחק במשחק של פ.ס.ז'. אתמול המאמן תומאס טוכל אמר ש"עכשיו ניימאר רגוע יותר, הוא מתכונן למשחק הגביע, הוא עומד לשחק, זה חשוב. אני מרגיש שהוא רגוע יותר, יותר בכושר, ושהוא מוצא את הקצב שלו".

עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" כותבים היום: "ניימאר, קרוב יותר לברצלונה". על פי הדיווח, "יש מתיחות בין ניימאר ללאונרדו, המנהל המקצועי, מתיחות שתגרום לעזיבתו של ניימאר". בדיווח נטען שהביקורת של ניימאר על זה שלא שיחק הופנתה ישירות ללאונרדו, שעמו כבר הסתכסך בקיץ בגלל הרצון שלו לעזוב את פריס לבארסה.

כמו כן נכתב: "אחרי הכישלון בקיץ להחזירו, כעת בארסה שוב הולכת על ניימאר כיעד ראשי כי עכשיו המחיר שלו יהיה 180 מיליון יורו", מתוך הנחה שהוא רוצה לעזוב, ושהוא כבר בן 28.

על פי הדיווח, כך זה יקרה: קודם הקבוצה תשלים את מכירתו של קוטיניו ותכניס קצת מזומנים לקופה, לאחר מכן תוודא שהמחיר שלו הוא אכן 180 מיליון יורו בגלל מצבו הייחודי, ובהמשך תנצל את העובדה שפריס סן ז'רמן תשקיע את מירב מאמציה בהשראת קיליאן אמבפה ובחוזה החדש שלו, כשלמעשה נמאס לה מהברזילאי הבעייתי, שגם סובל מלא מעט פציעות. כעת השאלה היא האם מדובר שוב במשאלת לב, ספין, או תרחיש מציאותי.

(עדכון ראשון: 12:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully