וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 25 דקות לפני שריקת הפתיחה, החלה מכבי תל אביב להכניס אוהדים

4.3.2020 / 20:50

שעות של חוסר ודאות הגיעו לסיומן ביד אליהו. המשטרה התירה כניסת צופים בכפוף למגבלת משרד הבריאות של התקהלות של עד 5,000 איש

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב אחרי הניצחון על גלבוע גליל

רק כ-25 דקות לפני שריקת הפתיחה למשחק היורוליג נגד אנאדולו אפס, הורשו אוהדים של מכבי תל אביב להיכנס להיכל. בכפוף לאיסור של משרד הבריאות על התקהלות של 5,000 איש ומעלה בשל החשש מנגיף הקורונה, תותר כניסה חלקית של אוהדים.

כזכור, המשחק של הפועל ירושלים מול פריסטרי בליגת האלופות נערך ללא קהל מאותה סיבה בדיוק ומשחק הגביע בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע נדחה בשל כך.

מדובר באירוע הספורט השלישי הערב שמושפע שמושפע מהתפשטות הנגיף, אחרי שברחבי העולם כבר לא מעט אירועי ספורט נדחו, כמו משחקי כדורגל רבים באיטליה, אירועי ספורט גדולים ביפן וכמובן ליגת הכדורגל ואירועים ספורטיביים נוספים בסין. עוד קודם לכן נדחה משחק גביע המדינה של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע, בעוד משחקה של הפועל ירושלים מול פריסטרי נערך גם הוא ללא קהל.

יש לציין כי על פי הנחיות שיצאו ממשרד הבריאות הערב, שחקני מכבי תל אביב בכלל אמורים להיות בבידוד. על פי ההנחיות, כל מי שחזר מספרד, צרפת, גרמניה, שוויץ או אוסטריה בשבועיים האחרונים מחויב בבידוד, גם רטרואקטיבי. האלופה הישראלית שבה ממשחק החוץ בוולנסיה ביום שבת שעבר, ומאז כבר הספיקה לשחק מול אולימפיאקוס וגלבוע/גליל.

כך נראה הרגע בו התבשרו אוהדי מכבי תל אביב על פתיחת השערים

האולם של מכבי תל אביב יד אליהו. דני מרון
יתמלא חלקית. יד אליהו, הערב/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב מחוץ ליד אליהו. דני מרון
אלפי אוהדים ממתינים להיכנס/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב מחוץ ליד אליהו. דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב מחוץ ליד אליהו/דני מרון

"אנחנו לא נאפשר כנסים בינלאומיים בישראל", אמר היום שר הבריאות יעקב ליצמן. "זה עולמי, יש מדינות שעובדים ועושים כל מני צעדים, יש מדינות שעדיין לא הפנימו עד כמה חמור המצב". בו בזמן, הוחלט על ביטול מרתון ירושלים, שאמור היה להתקיים בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully