וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק כמעט מושלם": כך מכבי תל אביב מתכוננת לנצח את אנאדולו

4.3.2020 / 8:12

הצהובים יארחו את מוליכת היורוליג (21:15, ספורט 5) שמגיעה עם רצף ניצחונות מרשים ובסגל מלא. סקוטי ווילבקין: "משחק בין הקבוצה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר לקבוצה שאף פעם לא מוותרת"

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב אחרי הניצחון על גלבוע גליל

מכבי תל אביב תארח הערב (רביעי, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) את אנאדולו אפס איסטנבול במסגרת המחזור ה-27 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 18 ניצחונות ו-8 הפסדים, כשהם מדורגים במקום הרביעי בטבלה, ואילו הטורקים מדורגים במקום הראשון עם 23 ניצחונות מ-26 משחקים, ומגיעים עם רצף של 12 ניצחונות חוץ רצופים ו-11 ניצחונות רצופים ביורוליג.

במכבי תל אביב הגדירו את המשחק כמבחן חשוב ליכולת של הקבוצה להמשיך את המסע המרשים של העונה הזאת. הצהובים פוגשים את הקבוצה ההתקפית הטובה ביותר בתולדות המפעל מבחינה סטטיסטית, וכדי לנצח יודעים שהתעלות הגנתית בלבד לא אמורה להספיק, והם יצטרכו להציג "משחק כמעט מושלם", לפי אחד מאנשי צוות הקבוצה.

"אנחנו רוצים לנצח", הבהיר סקוטי ווילבקין. "זה פחות קשור אליהם ויותר אלינו, כי אנחנו במאבק צמוד על יתרון הביתיות מול צסק"א. בזה אנחנו מתמקדים וזה המשחק הבא עבורנו. אנחנו רוצים לעשות את המיטב כדי להשיג ניצחון. זה משחק בין הקבוצה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר, לדעתי, לבין קבוצה שתמיד נלחמת כאן בהיכל ואף פעם לא מוותרת".

על היכולת הפחות טובה של הקבוצה לאחרונה והחזרה של בריאנט דאנסטון אצל היריבה הוסיף ווילבקין: "לא נכנסנו לאחרונה לקצב בו היינו בתחילת השנה, אני מקווה שנוכל להגיע לזה בשמונת המשחקים הבאים. זה כמעט לא פייר. הם הסתדרו מצוין בלעדיו ועכשיו הם מקבלים בחזרה אותו, אחד הסנטרים הטובים ביותר ביורוליג מאז שאני באירופה. יש להם הרבה כלי נשק בכל עמדה וקשה להאט אותם, אבל ננסה".

אלייז'ה בריאנט שחקנה של מכבי תל אביב בכדורסל מול שאקיל מקיסיק. דני מרון
"צריכים להיות בשליטה". בריאנט/דני מרון

אלייז'ה בריאנט התייחס למאצ'אפ ואמר כי: "אנחנו צריכים להיות בשליטה. אם נהיה מרוכזים בהגנה, יש לנו סיכוי טוב. שיחקנו מול קבוצות טובות השנה והגבלנו את הקליעה שלהן, ככה שאם נשחק טוב בהגנה נחיה טוב יותר". על היכולת של הצהובים בניצחונות האחרונים אמר הגארד: "טוב שכתוב W ברשימות ולא ניצחון עם כוכבית, העיקר למצוא דרך לנצח. צריך להוריד חלודה ולהפוך את המשחקים קלים יותר בשבילנו, זה בהחלט יכול לעזור בהמשך הדרך".

הקבוצה של ארגין עתמאן עלתה על הפרקט ביד אליהו לאחר האימון של הצהובים, כשמערך הדוברות של הקבוצה הפתיע את העיתונאים הישראלים שהתכוונו לסקר את האימון כשהודיע שהאימון סגור לתקשורת. הסיבה הרשמית הייתה משנה זהירות לאור וירוס הקורונה, אך ההערכות היו כי הכעס שעמו הגיעה אנאדולו לתל אביב, בעקבות הבדיקות המופרזות שעברו בשדה באיסטנבול, השפיעו על כך. "יהיו 11 אלף צופים באולם", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "אז בגלל חמישה עיתונאים אתם חוששים מקורונה? זה מוזר".

Fastbreak התכנית השבועית באפליקציית מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully