וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו יכולים להתמודד ברמות הגבוהות ביותר של היורוליג"

3.3.2020 / 17:04

מאמן מכבי תל אביב בכדורסל החמיא לשחקניו במסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול אנאדולו אפס: "עד כה יש לנו עונה נהדרת". על היריבה: "איכותית ומנוסה"

צילום: לירון מולדובן עריכה: טל רזניק

בווידאו: התגובות בסיום ניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל גלבוע/גליל

מכבי תל אביב תארח מחר (רביעי, 21:15, שידור ישיר בספורט 5) את אנדולו אפס איסטנבול מוליכת היורוליג במסגרת המחזור ה-27 במפעל. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום הרביעי עם 18 ניצחונות ו-8 הפסדים, ואילו יריבתם הפסידה רק שלושה משחקים ביורוליג מפתיחת העונה.

במכבי מתכוננים למשחק בימים האחרונים באינטנסיביות גבוהה כדי לנסות ולשמור על מאזן הבית הנהדר של הקבוצה מפתיחת העונה - 12 ניצחונות מ-13 משחקים, מול הקבוצה הטובה ביותר מפתיחת העונה ביורוליג. במכבי מודעים לכך שהיכולת שהוצגה בשבוע שעבר נגד אולימפיאקוס לא תספיק נגד היריבה הטורקית החזקה.

בניגוד למשחק הראשון באיסטנבול, אז שיחקה מכבי עם סגל חסר במיוחד, למשחק הנוכחי מגיעה הקבוצה כמעט עם סגל מלא מלבד השחקנים שגמרו את העונה, כשטאריק בלאק הוא היחיד שעדיין לא יכול לשחק. הצהובים עדיין לא בטוחים מתי בלאק יוכל לעלות על הפרקט, כשהוא שב לפני שבועיים לישראל אחרי תקופה ארוכה בארצות הברית ועבר בדיקות ואימונים מול אנשי הקבוצה.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"אנחנו בגרף עלייה בכל מה שקשור לתפקוד בשעות הסיום". יאניס ספרופלוס/דני מרון

יאניס ספרופולוס התייחס למשחק מול מוליכת היורוליג: "לאנאדולו יש איכות, יש ניסיון. אבל אנחנו משחקים באולם הביתי שלנו, ואנחנו צריכים להיות מוכנים. אנחנו נרצה לקרוא את המהלכים ההתקפיים שלהם, לבוא מוכנים וגם לקחת מה שהמשחק והיריב ייתן לנו. ננסה להביא את היתרונות ההתקפיים שלנו לידי ביטוי, ובו זמנית לנטרל את היתרונות שלהם. זה יהיה קשה כי לכולם שם יש איכות וניסון. יש להם שחקנים מאוד איכותיים, לא רק גארדים טובים אלא גם שחקני פנים נהדרים. אנחנו נצטרך להשקיע הרבה בשמירה האישית ולהגן טוב גם על הצבע וגם מפני הקליעה שלהם מבחוץ".

על העונה של הצהובים נכון לעכשיו: "עד כה יש לנו עונה נהדרת, אבל עוד מוקדם בשביל לסכם. היו לנו קצת קשיים בעקבות הפציעות, אבל לאט לאט כולם חוזרים ואני מאמין שיש לי קבוצה שיכולה להתמודד ברמות הגבוהות ביותר של היורוליג. אני מאוד שמח על כך".

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי עם מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מאמין בשחקנים שלו. ספרופולוס עם דורסי/דני מרון

"בתחילת העונה היו לנו שני הפסדים שהפסדנו בשניות הסיום, ומאז אנחנו בגרף עלייה בכל מה שקשור לתפקוד וקבלת החלטות בדקות הסיום. ככל שאנחנו מתקדמים. אנחנו יודעים איך להתנהל נכון ברגעי ההכרעה".

אנדולו אפס הפסידה פעם אחת בלבד ביורוליג מאז המחזור השישי. הקבוצה של ארגין עתמאן, שנעצרה בגמר היורוליג בעונה שעברה, היא המועמדת הבולטת לזכייה במפעל, כשהיא עוברת משחקי חוץ קשים מאוד העונה, כולל נגד ברצלונה, ריאל מדריד וצסק"א מוסקבה, ולא עוצרת. שתי הקבוצות נפגשו 17 פעמים עד כה ביורוליג, כשהמאזן עומד על 8:9 לטובת הטורקים שניצחו בשישה משבעת המפגשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully