וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: כל משחקי הסריה A בחודש הקרוב יתקיימו ללא קהל

עליה בקצב התפשטות הנגיף. המשחק בין נאפולי ואינטר נדחה, גומלין שמינית גמר האלופות בין ולנסיה ואטאלנטה ללא קהל

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: ביטול משחקי סרייה A בשל נגיף הקורונה

התפשטות הקורונה באיטליה לא דועכת. במדינה מדווחים היום (רביעי) על 3,089 חולים ו-107 הרוגים, עליה של 28 אחוז ב-24 השעות האחרונות ו-55 אחוז ב-48 השעות האחרונות. על כן, הודיעו הערב ראשי ההתאחדות כי כל משחקי הסריה A מעתה ועד ה-3 באפריל, לכל הפחות, יתקיימו ללא קהל. גם גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין יובנטוס לליון תתקיים ללא קהל, או שאולי בכלל תועבר לאצטדיון נייטרלי. מצב דומה עתיד להיות גם עם אינטר (שתארח את חטאפה).

לא רק באיטליה חלה בהלה. גם לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין ולנסיה ואטאלנטה, שייערך בספרד, לא תורשה כניסת אוהדים.

אוהדי אינטר. רויטרס
יחכו עוד קצת. אוהדי אינטר/רויטרס

זה לא הכל, כמובן. מוקדם יותר היום הודיעו ראשי ההתאחדות לכדורגל באיטליה גם שהמשחק שהיה אמור להיערך מחר בין נאפולי לאינטר בגומלין של חצי גמר הגביע נדחה, ונכון לעכשיו לא ברור מתי ייערך. המשחק שיתקיים ב-9 במרץ בין יובנטוס לאינטר אמור היה להתקיים רק ב-24 במאי, אך הוא הוקדם לעוד מספר ימים, כמו גם שאר המשחקים שנדחו למאי וייערכו ב-7-9 במרץ.

עוד לפני ההודעה על דחיית משחק נוסף של אינטר, בקבוצה הביעו זעם על התנהלותה של מנהלת הליגה האיטלקית בכל הנוגע לטיפול בנושא, ולפי הטענות מערימים קשיים על שינוי לוח הזמנים. נשיא הנראזורי סטיבן ז'אנג אף פרסם פוסט בוטה ברשתות החברתיות בו כינה את נשיא המנהלת "הליצן הגדול ביותר שאי פעם ראיתי" ומחה על "ההשתעשעות עם לוח הזמנים והצבת בריאות הציבור בעדיפות משנית. אני מדבר אליך נשיא המנהלת פאולו דאל פינו - תתבייש לך!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully