וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: זלאטן שחוביץ' ולזאר צ'ירקוביץ' ימשיכו, גולובארט עקץ

3.3.2020 / 13:11

במועדון מרוצים משני הסרבים ולוקחים בחשבון גם את העלוית הנמוכות שלהם. האקס העלה פוסט: "בישראל נקנסתי על אכילת פלאפל על ידי מועדון בלי תזונאי..."

צילום: ברני ארדוב

לזאר צ'ירקוביץ' וזלאטן שחוביץ' ימשיכו במכבי נתניה בעונה הבאה. במועדון הוחלט כי צמד שחקני ההגנה הסרבים ימשיכו אחרי שכבר סוכמה העברתם באופן עקרוני. לנתניה היתה אפשרות לצאת מהחוזים של השניים אם היכולת שלהם לא היתה מספיק טובה, אבל סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה המליצו להשאיר את אותם - בין היתר נוכח העובדה שהעלויות שלהם אינן גבוהות ביחס לחוזים של הזרים האחרים.

כזכור, תצטרך מכבי נתניה לבנות בעונה הבאה סגל שחקנים על תקציב נמוך בהשוואה לעונה הזו, אלא אם יצוץ מישהו שייקח את הקבוצה מידיו של אייל סגל, ולכן שני הסרבים סוגרים פינה חשובה, במיוחד המגן השמאלי שחוביץ', שסומן כמי שמכבי נתניה עוד תרוויח סכום משמעותי בעתיד על מכירתו.

זלאטן שחוביץ' שחקן מכבי נתניה מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מסומן כמי שנתניה תרוויח עליו סכום משמעותי בעתיד. שחוביץ'/ברני ארדוב

השקט שיש למכבי נתניה בפלייאוף התחתון והמרחק הגדול מהקו האדום, יאפשרו למועדון להריץ שחקנים צעירים לקראת העונה הבאה. אל כרם ג'אבר שעשה את שלו העונה ותפס קבע בעמדת המגן הימני, יצטרפו בקרוב עם דקות משחק שיקבלו גם מתן לוי, משה מולה, עמרי גנדלמן ורוי קורין. האחרון פתח את העונה בהרכב מכבי נתניה כשהוא עוד לא בן 17, אבל בעיה רפואית עצרה את ההתקדמות שלו והשביתה אותו מפעילות לתקופה ממושכת. כעת חוזר קורין לשחק גם בקבוצת הנוער וכאמור יזכה לדקות בקבוצה הבוגרת במשחקי הפלייאוף התחתון.

רומן גולובארט. צילום מסך, צילום מסך
רומן גולובארט/צילום מסך, צילום מסך

ובינתיים ספגה נתניה עקיצה משעשעת אך כואבת מהאקס רומן גולובארט. הבלם הספרדי, ששוחרר מהקבוצה בסוף ינואר, העלה לרשת תמונה שלו אוכל פלאפל, ושלח מסר עוקצני לאקסית, שכזכור קנסה אותו בכ-8,000 שקל על "פרשת הפלאפל" כשכתב: ""זו ארוחה לפני משחק בא.א.ק לרנקה - פלאפל. מקור נהדר לחלבונים. תודה לתזונאי הספורט שלנו שחשב על אופציות טבעוניות. בישראל נקנסתי על אכילת פלאפל על ידי מועדון בלי תזונאי..."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully