וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים שצילמו את זירת התרסקות המסוק של קובי בריאנט לא יפוטרו

שריף מחוז לוס אנג'לס הסביר: "ההתנהגות שלהם בלתי נסבלת, אבל אם היינו נוקטים בהליך פיטורים, התמונות כנראה היו מתפרסמות"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

שמונה שוטרים שצילמו תמונות בזירת התרסקות המסוק בה מצאו את מותם קובי בריאנט, בתו ג'יג'י ושבעה אנשים נוספים, לא יפוטרו. כך אמר הלילה (בין שני לשלישי), ראש מחלקת השריף במחוז לוס אנג'לס, אלכס וילאנובה.

בשבועיים האחרונים התפרסמו כמה ידיעות על כך שחלק מהשוטרים להם הייתה גישה לזירה, צילמו תמונות מזעזעות של חלקי גופות. ב"ניו יורק פוסט" אף דווח על אזרח שסיפר שבילה בבר בו אחד השוטרים הראה לאנשים תמונות מהזירה במכשיר הסלולרי שלו.

אשתו של קובי בריאנט ונסה בריאנט. AP
דרשה ענישה קשה ואת פרסום שמות האחראים. ונסה בריאנט/AP

במחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס הודיעו שיפתחו בחקירה ושלשום התפרסמו ידיעות בארה"ב שאלמנתו של קובי, ונסה בריאנט, דורשת שאותם שוטרים יאותרו וייענשו. עורך דינה, גארי רוב, אמר: "זו הפרה בוטה של כבוד המתים ושל משפחותיהם. אנחנו דורשים שיינקטו צעדים חמורים נגד האחראים וששמותיהם יפורסמו".

אותם שוטרים כנראה הבינו את חומרת מעשיהם באיחור רב והשריף וילאנובה אמר הלילה: "השוטרים המעורבים הגיעו לתחנה בעצמם, הודו שהם צילמו תמונות וסיפרו שהם מחקו אותן. זו הייתה המטרה הכי גדולה שלי - לדאוג שהתמונות לא יהיו קיימות יותר. אנחנו שבעי רצון מאיך שזה הסתיים. אם היינו נוקטים בהליך הרגיל של פיטורים, עורכי דין וכו', זה היה מעלה משמעותית את הסיכוי שהתמונות יפורסמו. זה בדיוק ההפך ממה שרצינו שיקרה".

וילאנובה הוסיף: "יחד עם זאת, אין שום תירוץ להתנהגות כזו. כלומר, אנשים מתאבלים על מותם של קרוביהם ובלתי נתפס לחשוב שהם גם היו צריכים לדאוג שתמונות מהזירה יפורסמו. ולחשוב שמי שאחראים לזה הם שוטרים מהמחלקה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully