וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה ז'ראלדש: "זו העונה הטובה בקריירה שלי, מקווה להישאר במכבי תל אביב"

המגן של מכבי תל אביב סיפר: "אני משחק באופן קבוע ומרגיש שמעריכים אותי. מצאתי את מקומי בקבוצה, לא רוצה לחזור לפורטוגל"

צילום: ברני ארדוב

"אני משחק באופן קבוע והדברים הולכים ממש טוב עבורי. זו התקופה הכי טובה בקריירה שלי. אני מרגיש שעכשיו אני כדורגלן בוגר יותר... זו בהחלט העונה הכי טובה בקריירה שלי. אני מאוד מקווה להישאר. אני נמצא במדינה מאוד שלווה והמשפחה שלי מרגישה טוב. מצאתי את מקומי בקבוצה ואני כבר מרגיש ברחוב שמעריכים אותי. בכנות, אני לא רוצה לשוב לפורטוגל, אלא להמשיך לשחק בחו"ל. אולי זה יקרה בעתיד, אבל כרגע אני מעדיף לשחק מחוץ לפורטוגל".

מגן מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש, התראיין באריכות לאחד מאתרי האינטרנט בפורטוגל וסיפר על שביעות רצונו הגדולה בישראל. למגן בן ה-28 יש חוזה לשנתיים נוספות בספורטינג ליסבון ממנה הוא מושאל לצהובים, אבל הוא מקווה מאוד להישאר בקרית שלום.

שחקני מכבי תל אביב, אנדרה ז'ראלדש, יונתן כהן. דני מרון
מרגיש טוב בקרית שלום. ז'ראלדש עם יונתן כהן/דני מרון

הריאיון עם ז'ראלדש עסק בעיקר באורח החיים בישראל. במצב הביטחוני וההתמודדות איתו, בתרבות והאוכל, אבל גם קצת בעניינים מקצועיים.

"ידעתי שאין לי מקום בספורטינג וחיפשתי פתרון", סיפר הפורטוגלי על החתימה למכבי תל אביב, "ההצעה הזו הגיעה ואחרי שניתחתי את הדברים, הבנתי שזה הפתרון הטוב ביותר. דיברתי עם ניק בלקמן ששיחק פה לפני כן ובסופו של דבר גם חזר. שאלתי אותו בעיקר על המועדון ופחות על העיר".

על מכבי תל אביב אמר ז'ראלדש: "האוהדים פנאטיים במובן חיובי והעונה הקבוצה חזרה לבית שלה, אצטדיון בלומפילד, אחרי שהיו פה שיפוצים במשך כמה שנים. זו אחת הסיבות בגללן העונה הזו מיוחדת. למרות שנכשלנו בתחילת העונה באירופה, בשורה התחתונה יש לנו עונה טובה. המטרה העיקרית היא זכייה באליפות ובינתיים אנחנו מובילים את הטבלה ושברנו כמה שיאים. ספגנו רק 7 שערים ב-26 משחקים ותמיד טוב להיות חלק מקבוצה ששוברת שיאים כי זה משהו שזוכרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב מול מתן בלטקסה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
"תמיד טוב להיות חלק מקבוצה ששוברת שיאים כי זה משהו שזוכרים". ז'ראלדש/ברני ארדוב

"החיים בישראל יקרים. המסעדות, הסופרמרקט, הכל עולה פי שניים מבפורטוגל, אפילו חנויות כמו זאקה או איקאה", המשיך הפורטוגלי, "האוכל טוב ומהמאכלים המקומיים אני אוהב חומוס. רוב המאכלים האחרים מאוד מתובלים וזה פחות הסגנון שלי".

על ההתאקלמות בישראל סיפר: "הבת שלי הולכת לגן וכבר מדברת עברית. לי ולאשתי די פשוט פה כי המון אנשים מדברים אנגלית, בעיקר במועדון. אני זוכר שכשיחקתי בבשקשהיר הטורקית היו שחקנים בקבוצה שלא יכולתי לתקשר איתם. הם לא ידעו להגיד מילה באנגלית. במכבי תל אביב כולם מדברים אנגלית. יש לנו שוער ברזילאי וגם את ז'איר וסבוריט והם מאוד עזרו לי להתאקלם".

ז'ראלדש גם סיפר על חוויה פחות נעימה שעבר: "יש מתיחות ברצועת עזה, בגבול הדרומי, אבל זה לא מורגש. חוץ מפעם אחת באוקטובר. התעוררתי לקול נפץ אדיר. יש פה מערכת הגנה שפוגעת בטילים שנורים לעבר ישראל, אבל זו הייתה הפעם היחידה שפחדתי. שמעתי הרבה סירנות ובהתחלה חשבתי שהייתה תאונה ושאלו אמבלונסים. דיברתי עם כמה מהשחקנים ואמרו לי שהאימון בוטל. זו הייתה השכמה מסוג שלא הכרתי, אבל מאז זה לא חזר על עצמו. אני מרגיש בטוח לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully