וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה מספיק כדי לקבל חוזה בגולדן סטייט? "דרגאן בנדר מאוד, מאוד מוכשר"

שחקן מכבי תל אביב לשעבר רשם את משחקו הלפני-אחרון בחוזה הזמני, דריימונד גרין החמיא וגם סטיב קר: "יש לו הרבה פוטנציאל"

צילום מסך

בווידאו: קווין דוראנט עובד על הקאמבק

ביום שלישי הקרוב יסיים דרגאן בנדר את חוזהו הזמני בגולדן סטייט, ואז גם תצטרך סגנית אלופת ה-NBA האם להעניק לו חוזה נוסף לעשרה ימים, או אולי אפילו חוזה מובטח לשארית העונה או לעונה הבאה. הלילה (בין ראשון לשני) המשיך שחקן מכבי תל אביב לשעבר את מגמת השיפור שלו בווריירס, כשסיפק 8 נקודות ו-10 ריבאונדים בהפסד לוושינגטון. אמש, בניצחון על פיניקס שוויתרה עליו, היה טוב עוד יותר עם 13 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות. ביום שלישי תהיה ההזדמנות אחרונה שלו לשכנע את ראשי גולדן סטייט להעניק לו חוזה חדש, כשיתארח עם קבוצתו בדנבר.

"אני לוקח את זה משחק אחרי משחק ונראה מה יקרה", אמר הקרואטי בן ה-22 (2.13 מ'). "כמובן שזה מקום נהדר להיות בו, מועדון גדול". במועדון הזה הוא זוכה לשתף פעולה עם שחקן אותו הוא מכיר היטב, מעין תמונת מראה: מרקיז כריס. בנדר נבחר רביעי בדראפט 2016 על ידי פיניקס, כריס נלקח במקום השמיני, ושניהם לא הצליחו לממש את הפוטנציאל שלהם בסאנס. בגולדן סטייט, לפחות בינתיים, זה נראה טוב יותר - בטח שמבחינת האמריקאי, שזכה לחוזה מובטח לשנתיים.

"הוא כמוני", אמר כריס. "יש לו את כל הכישרון שבעולם, העניין הוא למצוא את המצב הטוב כדי להצליח. אני שמח בשבילו, הווריירס מתאימים לו, בעיקר להיות סביב אנשים שמאמינים בך ועוזרים לך לגדול. זה כל מה שהוא צריך". גם דריימונד גרין החמיא לשחקן הפנים הצעיר: "הוא מאוד, מאוד מוכשר, מאוד ארוך, מאוד גדול".

שחקן גולדן סטייט ווריירס דרגאן בנדר. AP
תהיה לו עוד הזדמנות אחת להרשים את הווריירס. בנדר/AP

לאחר שלוש שנים מאכזבות בפיניקס, קיבל בנדר הזדמנות נוספת במילווקי העונה אולם שותף בשבעה משחקים בלבד, לפני ששוחרר. סטיב קר בכל זאת מאמין שיש לו עתיד בליגה הטובה בעולם. "הוא היה טוב מאוד עד כה", אמר אמש. "יש לו הרבה כישרון, הרבה פוטנציאל, הוא חבר טוב לקבוצה, שחקן טוב וחכם. נמשיך לעבוד איתו ונראה מה יקרה. זה קשה כשבוחרים בך בדראפט בגיל כל כך צעיר ואתה מגיע לקבוצה מסוימת וזה לא מסתדר. אנחנו כרגע במצב בו אנחנו יכולים לנסות להבין האם יש חיבור והאם ניתן להוציא משהו מחבר'ה כמו דרגאן או מרקיז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully