וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות קשות בברצלונה: "ליאונל מסי נראה כמו שחקן עבר"

בספרד מדווחים על אווירה רעה בחדר ההלבשה, הוגו גאטי תקף: "ליאו לא מופיע למשחקים גדולים". סטיין ספג ביקורות וגיבה את הכוכב. פיקה: "זו אחת מהקבוצות הכי חלשות שאני זוכר של ריאל מדריד"

רויטרס

ליאונל מסי גרם לאוהדי ושחקני ריאל מדריד לרצות לשכוח הרבה משחקי קלאסיקו, אבל הפעם הוא זה שירצה למחוק מהזיכרון את המשחק נגד הבלאנקוס. הארגנטינאי הנפלא ננעל על ידי שחקני היריבה בהפסד 2:0 אתמול (ראשון) בברנבאו, וגם כשהצליח להשתחרר, המהלכים שלו שבדרך כלל מסתיימים בחגיגה, נגמרו הפעם בתפיסת ראש.

הפנומן הארגנטינאי עשה ארבעה דריבלים, אבל רק אחד מהם היה מוצלח. הוא הגיע לשניים וחצי מצבים, אבל לא היה מספיק חד ומדויק ונעצר אצל טיבו קורטואה. עכשיו הוא סופר שבעה משחקי חוץ ללא שער בפעם הראשונה אחרי 13 שנה - ו-426 דקות בלי כיבוש מול הבלאנקוס. ושימו לב לנתון המעניין הבא: מאז שכריסטיאנו רונאלדו עזב את ריאל מדריד, נערכו חמישה משחקי קלאסיקו ומסי לא הבקיע או בישל אפילו פעם אחת. בחמישה המשחקים האחרונים בין הקבוצות כשהפורטוגלי עוד שיחק במדים הלבנים, לארגנטינאי היו חמישה שערים ובישול.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
"קאסמירו לא נתן לו לנשום". מסי/רויטרס

"ליאו שחקן מאוד חשוב, אבל אי אפשר להיות אובססיביים כלפיו", אמר המאמן קיקה סטיין, "אסור לנו לחשוב שהוא היחיד שיכול לכבוש. היום הוא לא הצליח, אבל לשחקנים אחרים היו הזדמנויות". ב"ספורט" כתבו על הפנומן הארגנטינאי: "כשהכדור הגיע אליו, הברנבאו השתתק, אבל קאסמירו לא נתן לו לנשום ובאופן נדיר, הוא היה לא מדויק מול השער". ב"מונדו דפורטיבו" שוב טענו שמה שעוצר את מסי וברצלונה היא שיטת המשחק של קיקה סטיין. "ברצלונה שוב התמסרה שוב ושוב ללא תכלית. השיטה הזו גורמת לה לשחק את הכדורגל הכי איטי והכי שבלוני שלה בשנות ה-2000".

הביקורת החריפה ביותר על הפרעוש הגיעה דווקא מכיוונו של ארגנטינאי - הוגו גאטי, שוער העבר האגדי המשמש כיום כפרשן בספרד."הוא השחקן הטוב בעולם, אבל כשהוא צריך להופיע למשחק גדול, זה לא קורה", חרץ האיש שרשם 18 הופעות בנבחרת ארגנטינב מ-1966 עד 1977. "זה כואב לי להגיד את זה כארגנטינאי. לאחרונה הוא נראה כמו שחקן עבר. הוא איבד את המהירות שלו, הוא נראה כנוע מבחינה מנטלית והפנים שלו בדרך כלל עצובות. בין אם הוא מנצח או מפסיד 2:0, הוא נראה אותו הדבר. אני הייתי בבוקה ובנבחרת, דייגו מראדונה היה טוב יותר, אין בכלל שאלה. דייגו הופיע למשחקים גדולים. מסי לא יכול להיכלל באותה רשימה איתו, עם פלה, עם יוהאן קרויף ועם אלפרדו די סטפנו. גם רונאלדיניו, בשיאו, היה טוב יותר".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 0:2 ועלתה לפסגה

לכתבה המלאה

בספרד נטען כי ההפסד הביא לתחושות קשות בחדר ההלבשה, שם שררה אווירה של "הלוויה". "בנוסף לאיבוד הפסגה, עושה רושם שהמצבר של ברצלונה מתחיל להיגמר", נכתב ב"אס". "קיקה סטיין ניסה לעודד את שחקניו עם נאום קצר ואף בירך את השחקנים על שנתנו כל מה שיש להם על כר הדשא". אבל זה לא ממש הספיק. "פרצופים מבולבלים, מעט מאוד מילים ושתיקה רועמת נרשמה בחדר ההלבשה", נכתב.

ב"ספורט" הוסיפו: "מכל הבעיות של ברצלונה כרגע, הגדולה ביותר היה מסי, שנמצא לבד לגמרי בהתקפה. לא גריזמן ולא דה יונג עשו צעד קדימה, ואם לא ישתפרו, יהיה קשה מאוד לקבוצה הזו להשתפר".

סטיין אמר על המשחק: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הם היו עדיפים. התחלנו לאבד את האחיזה בכדור, הם הגבירו את הלחץ ולבסוף כבשו. כשקבוצה כזו לוחצת עלייך, זה לא פשוט. ריאל מדריד קבוצה מאוד אינטנסיבית. נכון שזה הפסד קשה, אבל אנחנו צריכים להתגבר עליו. נשארו עוד הרבה משחקים והרבה נקודות".

סטיין נשאל האם שחקני ברצלונה מחפשים את ליאונל מסי בצורה מופרזת, גם כשהוא לא בהכרח צריך לקבל את הכדור, והודה: "כן, זה קורה לפעמים. יש רגעים במשחק שמסי לא נמצא בעמדה טובה לקבל את הכדור. למרות שעקרונית, בכל פעם שמסי מקבל מסירה זה דבר טוב, לא חשוב איפה על המגרש".

ג'רארד פיקה הוסיף: "במחצית הראשונה זאת הייתה הריאל מדריד הכי חלשה שראיתי כבר הרבה זמן. זאת לא ביקורת על ריאל, לכל קבוצה יש את העניין שלה, אני פשוט אומר שפספסנו הזדמנות משמעותית. במחצית השנייה היינו צריכים לשחק טוב יותר, אבל איבדנו את השליטה בכדור והם נכנסו למשחק".

הבלם לא פספס את ההזדמנות לעקוץ את היריבה השנואה למרות ההפסד כשאמר: "אנחנו מאוכזבים. היינו יכולים להשיג תוצאה טובה בגלל שריאל הגיעה למשחק הזה בכושר רע. במחצית הראשונה זו היתה אחת מההופעות הכי גרועות של ריאל מדריד שאני ראיתי. פספנו הזדמנות טובה לנצח אותם שוב".

מארק אנדרה טר סטגן הודה שיש הרבה מה לתקן אחרי המשחק. "אנחנו חייבים לצפות במשחק הזה שוב ושוב כדי להבין מה לא לעשות בעתיד. יש המון מקום לשיפור אצלנו", אמר. "הגענו לכאן בשאיפה להגדיל את הפער בפסגה ולהתרחק מהם, אבל נשארו עוד הרבה נקודות בקופה ואין לנו שום כוונה לוותר עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully