וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל הרעיפו אהבה על רונאלדו, חברו הקרוב טוען: "הוא רוצה לחזור"

האקס זכה לקבלת פנים מלכותית במדריד, חברו אדו אגירה הודה: "הוא התרגש מהמחוות, ואף פעם לא פוסל אפשרות של קאמבק". ראמוס עונה לפיקה

רויטרס

כמה זה מתוק: ריאל מדריד גברה אמש (ראשון) 0:2 על ברצלונה בסנטיאגו ברנבאו, וחזרה למקום הראשון בליגה הספרדית. אחרי מחצית ראשונה שבה הקטלאנים שלטו והחמיצו, הבלאנקוס פתחו מצוין את המחצית השנייה, ואחרי לחץ כבד ויניסיוס כבש בדקה ה-71, ומריאנו חתם בדקה ה-92, פחות מדקה אחרי שנכנס כמחליף.

מריאנו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פחות מדקה על המגרש. מריאנו/רויטרס
סרחיו ראמוס חוגג עם שחקני ריאל מדריד. GettyImages
איזה אושר. ריאל/GettyImages

"מוליכה עם לב", קראה הכותרת ב"אס" על הניצחון של הלבנים והגיבורים הבלתי צפויים שהכריעו את המשחק. זה הניצחון הראשון של ריאל על בארסה אחרי שבעה קלאסיקוס, והפסד ראשון לבארסה מאז 2017 מול הבלאנקוס. בשווין 72:72 ביניהן במפגשים ראש בראש בליגה, ברצלונה יכלה לראשונה בתולדותיה לעבור את ריאל מדריד בניצחונות עליה בליגה - אבל לא הצליחה, ואיבדה את הפסגה. זה הניצחון הראשון של ריאל על בארסה בברנבאו מאז 2014.

ב"מארקה" התמוגגו בין השאר מהמהלך הגדול של מרסלו, שביתרון 0:1 רדף אחרי ליאו מסי וחילץ ממנו כדור כשהארגנטינאי דהר לעבר השער. "מרסלו חגג את הניצחון במירוץ כאילו הוא כבש שער", נטען, "ואם מרסלו מנצח את מסי בריצה...". הרי זה אומר הכל על היכולת המאכזבת של מסי, שהחמיץ פעמיים, ונעלם במחצית השנייה.

עוד בוואלה!

הקלאסיקות של הקלאסיקו: חידון הרגעים הגדולים ביריבות הלוהטת

לכתבה המלאה
ויניסיוס חוגג שער לזכות ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
חגיגה לבנה. ויניסיוס/רויטרס
מרסלו מקדים את ליאונל מסי, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
איזה תיקול. מרסלו מקדים את מסי/רויטרס

ויניסיוס הוא השחקן הצעיר ביותר שכובש בקלאסיקו במאה ה-21. הברזילאי עשה את זה בגיל 19 ו-233 ימים ובכך עשה את זה בגיל צעיר יותר מאשר ליאונל מסי במרץ 2007 (19 ו-259 ימים). ויניסיוס נשאל אם התכוון לכבוש או למסור, ואמר: "חיפשתי את השער, אבל זה נכון שהכדור פגע בפיקה". עוד אמר ש"ידעתי שהמשחק הטוב שלי יגיע מתישהו. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ככה, לעבוד קשה עבור האוהדים שלנו, הברנבאו עזר לנו היום. זה חלום של כל ילד לכבוש שער בקלאסיקו, אני לא אשכח את היום הזה". שחקן העבר של ריאל אמיליו בוטראגניו אמר על ויניסיוס: "אני מקווה שזה המשחק שישחרר אותו".

אגב, סרחיו ראמוס עם 44 הופעות וליאונל מסי (43) הם שני השחקנים עם הכי הופעות בקלאסיקו. טיבו קורטואה, ללא ספק אחד המצטיינים בריאל והאיש שמנע במו ידיו מברצלונה לכבוש בדקות ששלטה, הוא השוער שהשלים הכי הרבה משחקים העונה עם רשת נקייה: 14. קורטואה אמר אחרי המשחק: "לא הגיעו לנו התוצאות האחרונות. לנצח בקלאיסקו זה תמיד כיף, עלינו לפסגה, אבל נותרו עוד 12 משחקים ואנחנו חייבים לחשוב רק על המשחק הבא מול בטיס".

המאמן המנצח זינדין זידאן, שהצליח לשקם לעצמו את התדמית אחרי כמה ימים לא קלים, אמר: "המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, אבל השנייה כבר הייתה הרבה יותר טובה, במיוחד בחצי המגרש של היריבה. ברצלונה לא אוהבת שהכדור לא אצלה, והיום לקחנו אותו ממנה". סרחיו ראמוס אמר בין השאר: "רצינו לגאול את עצמנו, ואין דרך טובה יותר מאשר לנצח בבית שלנו את היריבה הזאת. אלה שלוש נקודות חשובות, אבל הליגה עוד ארוכה. הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות עוד דברים טובים".

סרחיו ראמוס עם שחקני ריאל מדריד. GettyImages
עונה לפיקה על המגרש. ראמוס חוגג/GettyImages

בנוסף התייחס ראמוס לעצירה של ליאו מסי ואמר ש"צריך לשים לב אליו בכל רגע נתון, אתה כל הזמן חייב להיות מודע למיקום שהוא נמצא בו כי הוא זורע פחד תמידי. ריכזנו את כל תשומת הלב עליו".

על סגנון המשחק של ברצלונה, שהיה מושא לביקורת גם אתמול אחרי המשחק, הגיב ראמוס בדיפלומטיות: "ברצלונה אוהבת לשלוט בכדור. זו הפילוסופיה של המאמן שלה, ואני מכבד אותה. לנו יש סגנון שונה. לא יודע אם הוא יותר טוב או פחות טוב, הוא פשוט שונה".

ובריאל כמו בריאל, גארת' שוב הצליח לגנוב חלק מהפוקוס: הוולשי נעדר מתמונות החגיגה של שחקני הבלאנקוס בחדר ההלבשה, ועל פי דיווחים בספרד גם לא יצא לחגוג עם שאר שחקני הסגל את הניצחון לאחר מכן.

כריסטיאנו רונאלדו צופה במשחק בין ריאל מדריד לבין ברצלונה. מתוך טוויטר, צילום מסך
הרהורים על קאמבק? רונאלדו בברנבאו אמש/צילום מסך, מתוך טוויטר

אורח הכבוד בברנבאו היה כריסטיאנו רונאלדו, שצפה במשחק מתא VIP וזכה לקבלת פנים מלכותית מאוהדי ריאל. הפורטוגלי אף נראה חוגג במופגן את השערים של ריאל, ועל רקע הבעיות ביובנטוס, הדבר עורר ספקולציות על האפשרות שיחזור לבלאנקוס ביום מן הימים.

מה שהגביר את השמועות היו ציטוטים של אדו אגירה, חברו הקרוב של רונאלדו, לתוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו". "אני יודע בוודאות שלרונאלדו יש רצון לחזור לריאל מדריד", אמר אגירה. "הוא הרגיש את האהבה של מדריד כשהגיע לברנבאו אתמול, ולמרות שכל כולו מרוכז ביובנטוס עכשיו, בכדורגל אף פעם לא אומרים לעולם לא. אני לא יודע מה יקרה בעתיד, אבל גם אף אחד לא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully