וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' וברדה יסכימו לקיצוץ בשכרם: "מכבי נתניה נתנה לנו המון"

1.3.2020 / 8:23

המאמנים החליטו לבוא לקראת המועדון אם אייל סגל יעזוב: "אם יש מצוקה, אנחנו הראשונים שצריכים להיות אחראיים. המועדון חשוב לנו"

צילום: ברני ארדוב

עיקרי הדברים

- דראפיץ' וברדה יסכימו לקצץ בשכרם אם אייל סגל יעזוב את מכבי נתניה

- ברדה מסביר את ההחלטה: "קיבלנו מהמועדון הזה יותר ממה שנתנו לו"

- אכזבה בקבוצה מההפסד למכבי תל אביב: "שונאים לצאת עם המחמאות"

seperator

מאמני מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' ושי ברדה החליטו להיות הראשונים לקצץ בחוזים שלהם לעונה הבאה, אם המועדון יזדקק לכך. עתיד מכבי נתניה לוט בערפל, אבל אם לא יימצא רוכש לא מן הנמנע שהבעלים הנוכחי אייל סגל ימשיך ללוות מהצד את ההתנהלות השוטפת של המנכ"ל ניב גולדשטיין שיצטרך לבנות תקציב רק על בסיס הכנסות בטוחות סביב 18 עד 20 מיליון שקל.

במצב כזה יקטן תקציב שכר השחקנים והצוות המקצועי בצורה ניכרת, אבל צמד המאמנים שמחזיקים בחוזים מכובדים גם לעונה הבאה לא מתכוונים להתעקש על החוזה שלהם, אלא לבוא לקראת המועדון ולהיות גמישים. דראפיץ' וברדה כבר שוחחו עם עורך הדין רועי דניאל המייצג אותם והנחו אותו ללכת לקראת הקבוצה במידה שאכן היא תנוהל רק על ידי המנכ"ל גולדשטיין וללא הקצבת בעלים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מגלים אחריות. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

ברדה אמר אמש בתום ההפסד למכבי תל אביב על ההחלטה שלהם לקצץ במידה שיידרשו לכך: "נתנו לא מעט למכבי נתניה, אבל המועדון הזה החזיר לנו הרבה יותר, ואם יש מצוקה אנחנו הראשונים שצריכים להיות מספיק אחראיים כדי לעשות את זה. המועדון הזה מאוד חשוב לנו".

במכבי נתניה לא אהבו לצאת רק עם מחמאות מהמשחק אתמול מול מכבי תל אביב (1:0), אבל גם זה משהו לאור ההפסדים האחרונים והעובדה שהקבוצה לא הצליחה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. "אם מכבי תל אביב הציגה את המשחק הכי גרוע שלה העונה, זה אומר הרבה על איך שמכבי נתניה שיחקה", אמר ברדה. "אני שונא לצאת רק עם מחמאות, אבל אחרי שלא עלינו לפלייאוף העליון היה לנו חשוב לשחק עם כל שחקני הבית שלנו וללחוץ גבוה גם את האלופה והקבוצה הטובה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully