וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מודה: "מוזר לחגוג פלייאוף עליון, זה בחיים לא קרה לי"

1.3.2020 / 7:37

לצד החגיגות בהפועל תל אביב, בוזגלו ניסה להחזיר לקרקע: "חשוב לנו להיראות כמו שצריך בפלייאוף". גם במועדון מדגישים: הגביע אפילו חשוב יותר. וגם: סגירת המעגל של דגני והתסריט החלומי של קלינגר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון מכבי תל אביב על מכבי נתניה

עיקרי הדברים

- בהפועל תל אביב חוגגים את ההעפלה לפלייאוף העליון: "חזרנו למקומנו הטבעי"

- לצד החגיגות, בקבוצה מדגישים: "גביע המדינה הוא המטרה העליונה עכשיו"

- מאור בוזגלו מודה: "בחיים לא חגגתי העפלה לפלייאוף העליון, זה קצת מוזר"

- אוראל דגני, סמל המהפך של העונה, מציג: סגירת המעגל המושלמת שלי

seperator

1. אוראל דגני כמשל

"חזרנו למקומנו הטבעי" - זו היתה המנטרה שחזרה אמש (שבת) שוב ושוב אצל אנשי הפועל תל אביב אחרי הניצחון 1:2 על הפועל חדרה וההעפלה לפלייאוף העליון. למרות שעם הסגל הנוכחי והרמה הנוכחית לא בטוח שלהפועל תל אביב יש מה לחפש בפלייאוף העליון, מדובר בהישג נפלא, מהפך אמיתי ביחס לאיך שהקבוצה נראתה בתחילת העונה.

את כל מה שעבר על הפועל העונה אפשר היה לראות על הפנים של אוראל דגני, שמבחינת הצוות המקצועי של האדומים קיבע את מעמדו כבלם הישראלי הטוב בארץ. דגני הוא אולי השחקן שמסמל יותר מכולם את מה שעברה הקבוצה העונה. הוא כבר היה רגל וחצי בחוץ, בעימות עם ההנהלה, אחרי שיחות קשות ו"פיצוצים", סרט הקפטן נשלל ממנו, רצו לראות אותו בחוץ ועשו הכל כדי שיעזוב את מתחם חודורוב. ועדיין, אחרי רכבת ההרים הזו, הוא מסיים את העונה כשחקן הכי יציב בקבוצה שעלתה לפלייאוף העליון.

"כבר ארבע שנים אני מחכה לכתוב - פלייאוף עליון, אנחנו בדרך", כתב אתמול דגני ברשתות החברתיות. "כשחזרתי להפועל ב-2016 ידעתי שאני מגיע למועדון שהולך להילחם על כל התארים, אך איכשהו יצא שהכל התהפך, הורידו לנו נקודות והיינו צריכים להילחם על המקום שלנו בליגה. כשלנו, ואחרי ביקור קצר בלאומית התאוששו ומאז שתי עונות דשדשנו, לא לכאן ולא לכאן. מי שעוקב אחריי בטח זוכר את ההבטחה שלי אחרי העליה, להחזיר את הפועל למקומה הטבעי. אז זה לקחת קצת זמן, אבל עשינו את זה".

כמובן שלהעפלה לפלייאוף העליון יהיו משמעויות כלכליות. ראשי המועדון טוענים כי פרט לאירוח הדרבי התל אביבי, הכנסות "רציניות" יגיעו רק בהתאם למתח בצמרת - אולם ההכנסות הכלליות מוערכות בכשני מיליון שקל לכל הפחות.

מעבר לכך, הפועל תל אביב עדיין לא יכולה להתחיל להיערך לעונה הבאה בשל החובות לפיפ"א. במועדון מחכים לקבל ייעוץ משפטי והבהרות לפני שיגבשו תקציב לעונה הבאה. אגב, במועדון אמרו אתמול כי מפעל הגביע חשוב הרבה יותר מזכייה בתואר או בכרטיס לאירופה. "זה מפעל שיכול להרים את המועדון. הרבה אנשים טובים שמזמן התרחקו מהפועל עשויים לחזור ולסייע, המועדון הזה יקר להרבה אנשים", אמרו.

עוד בוואלה!

ניר קלינגר חוגג: "היינו במצב קטטוני, המזל הולך עם הטובים"

לכתבה המלאה
אוראל דגני הפועל תל אביב. דני מרון
תסתכלו עליו, ותראו את העונה של הפועל תל אביב. אוראל דגני/דני מרון

2. רק הגביע יהפוך את העונה של קלינגר לחלומית

באופן טבעי, חתן השמחה היה ניר קלינגר, שהאיש שהביא את המהפך על הקווים. "זה לא תואר, אבל שמחתי בשביל המועדון, השחקנים והקהל", אמר המאמן אמש. "זה נותן לכולם הרגשה שהמועדון חי וקיים. יש הרבה קושי, אבל עדיין זה מועדון גדול עם קהל עצום שהרגישו אותו אתמול. לא מעניין אותי שהחוזה ממומש לעוד עונה, אני מתרכז בגביע, זה צ'אנס במפעל החביב עליי. אם נעלה לחצי גמר - זאת עונה חלומית".

קלינגר התייחס גם לביקורת על סגנון המשחק של הקבוצה. "אין לא מגיע בספורט, יש מי שלוקח - ואת זה אומר אחד שלקח הרבה תארים בקריירה. כשאתה לוקח משהו זה שלך. בספורט צריך לקחת. ללמוד להיות ווינר שווה הרבה כסף, זה לא פשוט וצריך לדעת להעביר את זה לשחקנים. אנחנו לא נבהלים גם מהפלייאוף העליון, אבל קודם נתרכז בגביע".

תגובות לניצחון של הפועל תל אביב על הפועל חדרה. דני מרון
זו רק ההתחלה. קלינגר/דני מרון

3. בוזגלו חוזר למאני טיים ומודה: "מוזר לחגוג פלייאוף עליון"

מאור בוזגלו, שבישל את השער הראשון של עומרי אלטמן אמש, אמר בכנות שהתחושות בסיום היו מעט משונות. "אני חייב להתוודות - בחיים לא חגגתי פלייאוף עליון", אמר. "זה קצת נראה לי מוזר ויש רגשות מעורבים, אבל עצם זה שניצחנו זה הכי חשוב, זה מוסיף לביטחון של הקבוצה".

בוזגלו התייחס גם לכושרו האישי. "לא שיחקתי כמעט ארבעה חודשים. עכשיו אני חוזר למאני טיים ולמשחקים הגדולים, כל שחקן מחכה לרגעים האלה. אני מרגיש מצויין לחזור לשחק, עברתי תקופה מאוד לא פשוטה. אני כשיר כבר חודש, שיחקתי פחות אבל עבדתי קשה באימונים ולא הורדתי את הראש. זה גם המסר שאני מעביר לבן שלי ששואל אותי למה אני לא משחק הרבה, וגם לשחקנים הצעירים שמסתכלים עליי בתור דוגמא. יש לי הרבה מה להראות ולתת".

בוזגלו הבהיר ש"הפלייאוף העליון חשוב לנו מאוד. מלבד העניין הכלכלי שחשוב לבעלים, חשוב לנו גם להיראות כמו שצריך. אנחנו השחקנים רצינו לעשות הכל כדי לשחק במשחקים הגדולים, ועכשיו ההבדל בין מה שהיה למה שיהיה זה שאנחנו צריכים לשחק בלי פחד ולהראות מה אנחנו יכולים ושווים. יש פוטנציאל גדול בקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully