וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' כעוס: "היינו חלשים, ככה לא נוכל לזכות בכלום". נתניה עקצה: "בונקר מכובד"

29.2.2020 / 19:18

מכבי תל אביב סיימה עוד עונה סדירה ללא הפסד, אבל המאמן לא אהב את היכולת ב-0:1 על נתניה: "המשחק הכי גרוע שלנו, לא הייתי מרוצה מכלום". נתניה עקצה, וביקרה בטוויטר גם את אוהדי מכבי תל אביב. יונתן כהן השלים דאבל-דאבל עונתי, גולסה פרסם תמונה קשה של הפציעה

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: התגובות אחרי הדרבי התל אביבי

למרות יכולת לא טובה ודקות ארוכות של התגוננות, מכבי תל אביב עשתה את שלה במחזור הנעילה של העונה הסדירה וניצחה 0:1 את מכבי נתניה בחוץ. השער המוקדם של אילון אלמוג (4) העניק לאלופה יתרון של תשע נקודות בפסגה, לפחות עד משחקה של מכבי חיפה מול הפועל באר שבע מחר, וחתם עבורה עונה סדירה שנייה ברציפות ללא הפסד, עם 21 שערים נקיים ורק שבע ספיגות.

המאמן ולאדן איביץ' אמר בסיום: "זה היה המשחק האחרון של הליגה והמשחק הכי גרוע שלנו. הדבר הטוב היחיד זה שלקחנו שלוש נקודות, לא שום דבר אחר. 70-75 דקות לא שיחקנו כמו מכבי, היינו רעים מאוד בהגנה וגם ביציאה להתקפות. הכול היה מאוד חלש וכולנו צריכים להבין את זה. אנחנו חייבים להתנהג כמקצוענים, זה חשוב מאוד לעתיד. אין לי הסברים כרגע, זה לא הזמן. לא הייתי מרוצה מכלום. אם נמשיך לשחק ככה, לא נוכל לזכות במשהו".

אייל גולסה סבל מחתך בעצם השוק, אחרי תיקול של זלאטן שחוביץ', עליו אפילו לא קיבל כרטיס צהוב. בסיום, העלה הקשר לאינסטגרם את הפוסט הבא:

עצם השוק של אייל גולסה. מתוך האינסטגרם של אייל גולסה, אתר רשמי
עצם השוק של אייל גולסה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של אייל גולסה

מנגד, חשבון הטוויטר הרשמי של מכבי נתניה שלח עקיצה למכבי תל אביב וכתב: "בונקר מכובד של האלופה, משאיר את הנקודות אצל איביץ'. נתראה בעונה הבאה!". כמו כן החשבון הרשמי של נתניה הגיב לקללות של אוהדי מכבי תל אביב לשוער דני עמוס: "ולידיעת אוהדי תל אביב - הומו, זו לא קללה, תתקדמו".

עוד במכבי תל אביב: יונתן כהן השלים היום הישג מרשים, כשהשלים דאבל דאבל בעונה בליגת העל. כהן, שחקן האגף של מכבי תל אביב, בישל בדקה ה-4 את השער לאילון אלמוג, והגיע ל-10 שערים ו-10 בישולים בליגה בעונת 2019/20 כשנותרו עוד עשרה מחזורים לסיומה.

כרגע באירופה יש רק מספר קטן של שחקנים עם דאבל דאבל בליגה: ליאונל מסי (ברצלונה), ג'יידון סאנצ'ו (דורטמונד), ג'יימס פורסט וריאן קריסטי (סלטיק), ג'ואל קופר (לינפילד מהליגה בצפון אירלנד) ועומר סדיק (פרטיזן בלגרד הסרבית).

יונתן כהן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בחברה טובה. יונתן כהן/ברני ארדוב
רועי קהת מכבי נתניה אכזבה. ברני ארדוב
היו קרובים. קהת והחברים/ברני ארדוב

האחרון שסיים עם דאבל דאבל במסגרת ליגת העל הוא ערן לוי, שלפני שנתיים רשם בסוף העונה 10 שערים ו-12 בישולים. הרשימה היוקרתית כוללת בעשרים השנים האחרונות את יוסי בניון (שעשה זאת פעמיים), מאור בוזגלו (שגם הצליח לעשות זאת בשתי עונות), ערן זהבי, סרגיי קלשצ'נקו, מאור מליקסון, מהראן ראדי, איציק זוהר, דוד רביבו וטוני וואקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully