וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט: שחר צוברי השיג את הכרטיס לטוקיו, דרמה אצל הנשים

28.2.2020 / 8:36

השייט בן ה-33 מדורג שלישי בתום 12 שיוטים. דריהן עדיין ראשונה והיא חייבת לסיים כאלופת העולם בשיוט המדליות. ספיצ'קוב צמצמה את הפער

יוטיוב

בווידאו: יוסי בניון רואה כרטיס אדום במשחק ראווה

שחר צוברי הבטיח את הופעתו במשחקים האולימפיים בפעם הרביעית אחרי שיוטי היום (שישי) באליפות העולם בגלישת רוח בסורנטו שבאוסטרליה. צוברי בן ה-33, שהתחרה בקבוצת הצעירים של נבחרת ישראל, מדורג שלישי בתום 12 שיוטים, כאשר מחר ייערך שיוט המדליות. מבין הגברים נקבע מראש שהשייט שיסיים ראשון מבין הישראלים באליפות זו ייצג את ישראל בטוקיו 2020. מי שנמצא אחרי צוברי הוא תום ראובני, שנמצא במקום העשירי, וגם הוא יתחרה בשיוט המדליות. ראובני הוא גם אלוף העולם עד גיל 21.

נוי דריהן, גולשת ישראלית. ברני ארדוב
עדיין לא הבטיחה את הכרטיס לטוקיו. דריהן/ברני ארדוב

אצל הנשים, הדרמה עדיין בעיצומה, ונציגת ישראל תיקבע רק מחר ביום האחרון של האליפות. נוי דריהן, שהובילה את התחרות, עדיין במקום הראשון וכדי שהיא תסע לטוקיו היא תהיה חייבת בשיוט המדליות לסיים כאלופת העולם. כרגע כרגע יש לה את אותו מספר נקודות שליליות כמו ההולנדית ליליאן דה חאוס. קטי ספיצ'קוב, שהיה נדמה שהיא תייצג בוודאות את ישראל בטוקיו, עלתה למקום החמישי וצמצמה את הפער מדריהן, אך מה שחשוב אצל הנשים זה לא מי שתסיים ראשונה מביניהן כמו אצל הגברים, אלא האם דריהן תצליח לסיים כאלופת העולם, ואז גם תטוס למשחקים האולימפיים בטוקיו, אם הם אכן ייערכו כסדרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully