וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 70:71 את אולימפיאקוס

מכבי תל אביב נקלעה לבור מול אולימפיאקוס החלשה שהרבתה לאבד ומסרה רק 8 אס', אך שש נקודות של סקוטי ווילבקין (21) בחצי הדקה האחרונה העניקו ניצחון רביעי ברציפות לצהובים שעלו למקום הרביעי

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
שוב הופע בענק למאני טיים. סקוטי ווילבקין/דני מרון

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג לאחר שגברה 70:71 על אולימפיאקוס במשחק כדורסל דרמטי אך גם קשה לצפייה, במהלכו איבדו שתי הקבוצות ביחד 34 כדורים ומסרו 23 אסיסטים משותפים בלבד. הצהובים ברחו ליתרון דו ספרתי לקראת סיום המחצית הראשונה כשהאורחת מסרה שלושה אסיסטים בלבד ואיבדה 16 כדורים, וזה נראה היה שמכבי תל אביב בדרך לניצחון בטוח.

שתי הקבוצות המשיכו להראות רע במחצית השנייה, אך היוונים הרימו את הרמה בהגנה ובעזרת ריצת 0:12 העבירו את היתרון לצד שלהם. מכבי תל אביב נראתה אובדת עצות לקראת הסיום, אך למזלה יש לה את סקוטי ווילבקין (21). כמו בלא מעט משחקים העונה הגיע הגארד בדיוק במאני טיים עם שש נקודות בחצי הדקה האחרונה, כולל החלטה לא שגרתית של השופטים להעניק לו שלוש זריקות מהקו למרות שעלה לזריקה לאחר שנעברה עליו העבירה של קוסטאס פפאניקולאו. לאחר שדייק מהקו, צלף ווילבקין מעבר לקשת וקבע את תוצאת הסיום, 70:71 ליאניס ספרופולוס ושחקניו, שעלו למקום הרביעי ביורוליג על חשבון צסק"א.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 21 נקודות, אלייז'ה בריאנט 13, אות'לו האנטר (5 ריב') וטיילר דורסי 9 כ"א, אנג'לו קלויארו 8, ג'יילן ריינולדס 4, ארון ג'קסון 3, דני אבדיה ויובל זוסמן 2 כ"א, קווינסי אייסי (06:08), ג'ייק כהן (06:00) ואמארה סטודמאייר (03:33) שותפו ולא קלעו

קלעו לאולימפיאקוס: שאקיל מקיסיק 14 ו-5 איב', וויד בולדיין 13 ו-5 ריב', סשה וזנקוב 9, גיורגיוס פרינטזיס וקוסטאס פפאניקולאו (7 ריב') 8 כ"א, אוקטביוס אליס 6 ו-7 ריב', ברנדון פול 5, דוויט בקס 4, טיילור רוצ'סטי 3, אגוסטין ראביט (11:39) ואנתוניס קוניאריס (03:36) שותפו ולא קלעו

אלייז'ה בריאנט שחקנה של מכבי תל אביב בכדורסל מול שאקיל מקיסיק. דני מרון
הצהובים עם ניצחון רביעי ברציפות. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

פתיחת המשחק הייתה צמודה כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה. אלייז'ה בריאנט פתח עם חמש נקודות עבור הצהובים בעוד הרכש החדש של היוונים שאקיל מקיסיק קלע נקודות בכורה באולימפיאקוס. אות'לו האנטר ביצע עבירה שנייה במהלך הרבע וירד לספסל, כשיובל זוסמן עלה לפרקט לראשונה מאז הפציעה. סיום חזק של הרבע הראשון הוריד את מכבי תל אביב להפסקה בין הרבעים ב-16:20.

רבע 2:

הצהובים עלו ל-16:23 בפתיחתה הרבע השני אך שתי הקבוצות התקשו לקלוע נקודות, כשחמש דקות בתוך הרבע קלעו שתיהן ביחד שש נקודות בלבד. שלשה של סשה וזנקוב קבעה יתרון 25:26 לזכות האורחת, אך הצהובים ענו בריצת 0:12 ועלו ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, 26:37. למחצית ירדו השחקנים של ספרופולוס ביתרון 29:39.

שחקנה של מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
שב לפרקט לאחר היעדרות. יובל זוסמן/דני מרון

רבע 3:

על אף שאולימפיאקוס עמדה במהלך הרבע השלישי על יחס שלילי של 16 איבודים על 3 אסיסטים (!) הצליחה האורחת לצמק עד מינוס חמש וניצלה דקות של רפיון התקפי והגנתי אצל הצהובים. עבירה בלתי ספורטיבית של קווינסי אייסי שלחה את היוונים לקו כששלשה של דווייט בייקס העבירה את היתרון לאורחת, 47:48. שלשה של סקוטי ווילבקין על הבאזר הורידה את מכבי תל אביב ביתרון נקודה לקראת הרבע המכריע, 50:52.

רבע 4:

שלשה של סקוטי ווילבקין קבעה 50:55 לצהובים, אך היוונים הגיבו בריצת 0:12 והשיבו לעצמם את היתרון. מכבי תל אביב התקשתה מאוד ברבע המכריע וראתה כיצד היוונים משתלטים על הנעשה על הפרקט. הצהובים התעוררו והצליחו להוריד את ההפרש לנקודה בלבד, לאחר החלטה מעוררת מחלוקת של השופטים להעניק לסקוטי ווילבקין שלוש זריקות בעקבות עבירה שנעשתה עליו לפני שעלה לסל. שלשת מאני טיים גדולה של ווילבקין העבירה את היתרון למכבי תל אביב עשר שניות לסיום. אולימפיאקוס איבדה במהלך האחרון והצהובים חגגו ניצחון רביעי ברציפות, 70:71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully