וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "ים מדר עשה דבר חמור. שאראס היה עולה גם ל-10 שניות"

26.2.2020 / 19:36

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל התייחס ב-103FM לסירובו של הרכז הצעיר להיכנס מול רומניה: "נסביר לו את הדברים כשיגיע לעתודה". המאמן עודד קטש הודה: "הופתעתי כשזה קרה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בנבחרת ישראל בכדורסל לא מתכוונים לנקוט בצעדים משמעתיים נגד ים מדר, שסירב להיכנס לשחק שלשום (שני) בשתיים וחצי הדקות האחרונות נגד רומניה, כפי שנחשף בוואלה! ספורט.

המנהל המקצועי של הנבחרות, פיני גרשון, אמר הערב לתוכנית הספורט של רדיו 103FM כי "זה דבר חמור, שנתקלתי לי בו כבר בקריירה. שאראס [יאסיקביצ'יוס] היה עולה גם אם הייתי מכניס אותו לעשר שניות, אבל הוא היה מקצוען ברמה אחרת.

"ים הוא שחקן נבחרת העתודה, והוא גם יחזור אליה בקיץ. אני לא רוצה להשתמש במונח של חינוך, אבל נסביר לו שהדרך שלו להיות כוכב עדיין ארוכה, וההתנהגות שלו צריכה להיות בהתאם. גם אם כאב לו, הוא היה צריך קודם כל להיכנס, למסור את הכדור ולהגיד 'כואב לי'".

ים מדר שחקן נבחרת העתודה. יוסי ציפקיס
"נסביר לו שהדרך שלו להיות כוכב עדיין ארוכה". מדר/יוסי ציפקיס

גם המאמן עודד קטש התייחס ב-103FM לסוגיה: "אם ים יבוא קצת יותר צנוע, הוא יקבל הזדמנויות. אני חייב להודות שזה הפתיע אותי ממש. זה מקרה חמור. אבל אפשר להסתכל על זה שהוא בחור צעיר, שבחר לראות בזה עלבון במקום גאווה. כל מה שקשור לנבחרת ישראל, זה קודש הקודשים של הכדורסל הישראלי.

"ים מדר הוא כישרון גדול, והוא יהיה שחקן טוב מאוד. אני מקווה בשבילו שהוא ילמד מהדבר הזה. נסביר לו בצורה הכי טובה, ואני מקווה שהוא יקבל את זה".

בנוגע לתגובתו המבליגה אמר קטש: "בכל מצב שיקרה דבר כזה, אסתובב חזרה למגרש ואמשיך הלאה. אחר כך, כשאתה חושב על זה, אני משתדל לא לקחת את הדברים באופן אישי. אם זה היה קורה בקבוצה ולא בנבחרת, דרך הטיפול הייתה שונה. בחלון של שבוע, אין זמן לטפל בדברים האלה. דיברתי על זה עם השחקנים. אם הייתי מעלה את גיא פניני בשתי הדקות האחרונות, והוא עבר כמה דברים בכדורסל, הוא היה קופץ מהספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully