וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה מפקפקים בזוסמן ואבדיה: "קשה לראות מישהו מהם מצליח ב-NBA"

בתקשורת הרוסית הכלילו את צעירי מכבי תל אביב ברשימת עשרת הכישרונות המבטיחים ביורוליג, אבל תהו מה הפוטנציאל האמיתי שלהם

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב מציגה העונה שני כישרונות צעירים מבטיחים: דני אבדיה ויובל זוסמן. שניהם, כך מסתמן, יהיו בין המועמדים הבולטים לזכות בפרס הכוכב העולה של העונה ביורוליג. אולם בכל זאת יש עדיין מי שלא משוכנע שיוכלו להפוך לכוכבים.

בכתבה שפורסמה באתר הרוסי הפופולרי Sports, בחרו את עשרת הצעירים המבטיחים במפעל והכלילו את זוסמן ואבדיה ברשימה, אבל גם לא חסכו מהם ביקורת.

"הדעות לגבי דני אבדיה חלוקות - מצד אחד יש כאלה שרואים בו פוטנציאל עצום, ומצד שני ישנם שבטוחים שיהפוך לפלופ ב-NBA, או לכל היותר לשחקן משלים זניח שם", נכתב. "אבדיה רחוק שנות מאור מלודה דונצ'יץ', שקרע את היורוליג לגזרים בגיל 19. הוא אמנם מראה ניצוצות מפעם לפעם ועושה בשבועות האחרונים עבודה טובה על רקע החיסורים הרבים, אבל עדיין קשה למצוא סיבות להאמין שיצליח ב-NBA. נכון לעכשיו, הוא נראה יותר כמו דראגן בנדר הבא מאשר לוקה דונצ'יץ' הבא".

יובל זוסמן, דני אבדיה, מכבי תל אביב. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
לא כולם קונים את ההייפ סביבם. זוסמן ואבדיה/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון

גם זוסמן קיבל לצד המחמאות גם קטילות. "זוסמן לא יציב וגם לא מאוד מרשים", נכתב. "אם היה כישרון על, כנראה שבגיל הזה היה צריך להראות כבר הרבה יותר. באופן מוזר למדי, מנהלי היורוליג בחרו בו כפייבוריט לפרס הכוכב העולה של העונה - אולי בהשפעת הזכייה שלו ב-MVP אליפות אירופה עד גיל 20. זוסמן בולט בעיקר בצד ההגנתי: הוא מרבה לחטוף, שומר טוב, אבל מצד שני קלע בינוני מאוד מהשלוש וגם לא מייצר יותר מדי מהלכים עם הכדור. במקרה שלו, מאוחר מדי לדבר על פוטנציאל NBA. כנראה שהוא לא יגיע לשם לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully