וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בקליבלנד: "בהחלט ייתכן שניקח את דני אבדיה בבחירה הראשונה"

הקאבס במעקב צמוד אחרי הכישרון של מכבי תל אביב: הג'נרל מנג'ר יגיע לביקור בן שבוע בישראל, בארצות הברית מסבירים - המניה שלו בשיאה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

האם קליבלנד קאבלירס תהיה הקבוצה הבאה של דני אבדיה? לא מעט סימנים מראים שיש לכך סיכוי לא מבוטל. אמש (שלישי) דווח בעיתון המקומי "פליין דילר" שהקאבס נמצאים במעקב צמוד אחרי הכישרון בן ה-19 של מכבי תל אביב, יותר מרוב קבוצות ה-NBA.

ראש מערך הסקאוטינג של הקאבס כבר צפה העונה באבדיה מקרוב, עוזרו של המנהל המקצועי נסע לבקר אותו בישראל פעם נוספת בחודש אפריל אשתקד, ובשבוע הקרוב מתכנן להגיע ארצה גם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן. אלטמן צפוי לשהות בישראל כשבוע, שבמהלכו הוא מתכוון לבדוק את האפשרות לבחור באבדיה בלי קשר לבחירה שתקבל הקבוצה בהגרלת הלוטרי - כך על פי מקורות בקליבלנד.

"כמעט כל אחד מהכישרונות הבכירים בדראפט הזה יכול להיבחר ראשון, גם אבדיה", צוטט גורם בקליבלנד. "זו בדיוק הסיבה שבגללה אלטמן נוסע לשבוע בישראל - הוא רוצה לבדוק את ההנחה שאבדיה הוא השחקן הכי טוב בדראפט הזה. הכל חלק מהתהליך".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד ישראלי בקליבלנד? אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בדיווח הוגדר אבדיה כ"איש המסתורין של הדראפט", והועלתה ההשערה שמנהלים ב-NBA יחששו לבחור בו בבחירה גבוהה משום שהוא מצטיין בעיקר בליגת העל ולא בהכרח ביורוליג.

"הקאבס, כמו שאר הקבוצות ב-NBA, ממשיכות לעשות את שיעורי הבית שלהן לגביו. הנסיעה של אלטמן, שיחזור בדיוק בזמן לטורנירי הקונפרנסים במכללות, הוא הוכחה נוספת לכך", נכתב.

לצד הנסיעה של אלטמן, מתכנן סגנו מייק גנסי ביקור נוסף בישראל בעוד שבועיים, עדות נוספת למידת הרצינות שבה קליבלנד לוקחת את המועמדות של אבדיה.

"המניה של אבדיה בשיאה כרגע, והרבה אנשים בליגה מאמינים שהוא יכול להפוך לבחירה הראשונה בדראפט, במיוחד בהתחשב באיכות הנמוכה של המחזור", ציינו. "הדעה הרווחת היא שאנתוני אדוארדס ממכללת ג'ורג'יה ייבחר ראשון, אבל הוא לא יציב השנה. לגבי לאמלו בול וג'יימס ווייזמן יש סימני שאלה, בגלל שהם מיעטו לשחק השנה. זה משאיר את הדלת של הבחירה הראשונה פתוחה עבור אבדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully