וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה 80:82 דרמטי את צסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב תתבסס במקום הרביעי?

סל ניצחון גדול של מירוטיץ' על הבאזר (23) סידר לקטלאנים ניצחון שביעי ברציפות והזדמנות לצהובים לעקוף את הרוסים. ניצחון 11 ברציפות לאפס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המחזור ה-26 ביורוליג, שנפתח כבר ביום שני עם הניצחון של ריאל מדריד על פנאתינייקוס, נמשך היום (חמישי) עם ארבעה משחקים פרט למשחק של מכבי תל אביב נגד אולימפיאקוס. ברצלונה ניצחה בחוץ את צסק"א מוסקבה ונתנה הזדמנות למכבי תל אביב להתבסס במקום הרביעי. אנדולו אפס הביסה את אלבה ברלין ללא שיין לארקין, ובשני משחקים נוספים זניט הפסידה בבית לבאיירן ובאסקוניה הביסה בביתה את הכוכב האדום.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
23 נקודות וסל ניצחון גדול. ניקולה מירוטיץ'/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

צסק"א - ברצלונה 82:80

בסיבוב הקודם צסק"א מוסקבה הגיעה לברצלונה והיממה אותה עם ניצחון ב-29 הפרש. הערב ברצלונה סגרה חשבון עם ניצחון שביעי ברציפות ביורוליג וסידרה גם את מכבי תל אביב, שתתבסס על חשבון הרוסים במקום הרביעי אם תנצח את אולימפיאקוס. בניגוד למפגש הקודם, הפעם קיבלנו מותחן של ממש. שלשה גדולה של דניאל האקט קטעה לברצלונה ריצת 0:8 וצימקה ל-76:75 כשנותרו דקה ו-38 שניות לסיום. ניקולה מירוטיץ' קלע פעמיים מהקו מנגד, אבל דרון היליארד חדר וקבע 78:77 כשנותרו 42 שניות לסיום.

ברצלונה יצאה להתקפה קריטית שבה היגינס איבד כדור לקורבאנוב. צסק"א קיבלה הזדמנות לנצח את המשחק עם כדור ביד והתקפה אחרונה בפיגור נקודה, אבל מייק ג'יימס המשיך את הערב האימים שלו עם איבוד גורלי וגם ביצע עבירה על ברנדון דייויס שקבע 77:80 מהקו כשנותרו שמונה שניות לסיום. גמור? ממש לא, מייק ג'יימס תיקן עם שלשה ענקית אבל השאיר לברצלונה חמש שניות וניקולה מירוטיץ' ניצח את המשחק עם סל אדיר על הבאזר. מירוטיץ' הוביל את ברצלונה עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, קורי היגינס הוסיף 17 מול הקבוצה עמה הוא זכה ביורוליג בעונה שעברה. ברנדון דייויס הוסיף 16, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת. דניאל האקט הוביל את הרוסים עם 17. מייק ג'יימס היה פושר עם 12 וגם 5 איבודים.

זניט סנט פטרסבורג - באיירן מינכן 77:68

עוד בוואלה!

גורם בקליבלנד: "בהחלט ייתכן שניקח את דני אבדיה בבחירה הראשונה"

לכתבה המלאה
וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
23 נקודות ו-35 נקודות מדד. ואסיליה מיציץ'/GettyImages

אלבה ברלין - אנדולו אפס 99:86

גם הפציעה של שיין לארקין לא עוצרת את אפס שהשיגה הערב ניצחון 11 (!) ברציפות. אחרי שהוביל את הקבוצה לניצחון קליל במינכן, ואסיליה מיציץ' שוב להט עם משחק אדיר שבו הוא רשם אומנם 9 איבודים, אבל גם 23 נקודות (9 מ-9 מהקו), 9 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-35 נקודות מדד. מיצ'יץ' התפוצץ כבר ברבע הראשון שבו הטורקים קלעו 32 נקודות. הגרמנים חזרו ברבע השני, אבל אפס ברחה שוב לניצחון במחצית השנייה. אדריאן מוארמה המתקאמבק הוסיף 19 למנצחים, טיבור פלייס הוסיף 18. מרטין הרמאנסון תפר 4 שלשות והוביל את הגרמנים עם 19, רוקאס גידראייטיס הוסיף 17, אבל עם הגנה כזו הגרמנים יתקשו לנצח במפעל הזה.


באסקוניה - הכוכב האדום בלגרד 56:71

שתי הקבוצות הגיעו למשחק הזה במומנטום שלילי ובידיעה שרק ניצחון ישאיר להן סיכוי להשתחל לפלייאוף. אלא שעל המגרש היתה רק קבוצה אחת. באסקוניה חנקה את הסרבים בהגנה, הגדילה בהדרגתיות את היתרון שלה שהגיע ל-21 נקודות ברבע הרביעי. טוקו שנגליה הוביל את הספרדים עם 18 נקודות, שבון שילדס להט עם 15, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ולאדימיר סטימאץ' קלע 13 לכוכב, שקלעה 5 שלשות מתוך 25 ניסיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully