וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה בביקורת מרומזת על אבידל: "הסגל קצר, הבנייה לקויה"

אחרי ה-1:1 עם נאפולי, בוסקטס וראקיטיץ' הצטרפו למסי ורמזו על שגיאות של המנהל הטכני: "ברור לכולם שהסגל לא מספיק עמוק". פיקה הפצוע בספק לקלאסיקו, סטיין מודה: "לא היינו חדים מספיק"

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בווידאו: משחקי הסריה A ייערכו ללא קהל בגלל נגיף הקורונה

רגע לפני הקלאסיקו שייערך ביום ראשון הקרוב, חילצה אמש (שלישי) ברצלונה 1:1 באיטליה מול נאפולי במפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. השחקנים של קיקה סטיין הציגו משחק התקפה לא טוב, לא בעטו למסגרת ולו פעם אחת במחצית הראשונה, ונקלעו לפיגור 1:0 משער של דריס מרטנס (30). בסופו של דבר האורחים הצליחו להשיג את שער השוויון מרגליי אנטואן גריזמן (57) אך יחסרו בגומלין את וידאל המורחק ובוסקטס המוצהב.

בסיום המשחק, בברצלונה שוב עסקו דווקא במנהל הטכני אריק אבידל. כזכור, אבידל עורר את זעמו של מסי לפני שבועות אחדים כשרמז שהשחקנים הם אלה שאחראים לפיטורי ארנסטו ואלוורדה, ובתגובה קיבל פוסט ביקורת חריג של הפרעוש ברשתות החברתיות.

אמש הצטרפו לביקורת עוד שחקנים. סרג'יו בוסקטס אמר ש"הסגל שלנו לא מאוד רחב, כי התכנון של הבנייה שלו היה לקוי, לצערי".

לדבריו הצטרף עוד שחקן ותיק בקבוצה, איבן ראקיטיץ'. "יש לנו סגל קצר, אבל זה כבר ידוע וברור לכולם, כולל למי שאחראי על זה. זה המצב, ואין מה לעשות עם זה. צריך להתמודד עם מה שיש".

קיקה סטיין מאמנה של ברצלונה. GettyImages
מרוצה מהתוצאה. קיקה סטיין/GettyImages

מי שיכול להיות אמביוולנטי לגבי המשחק אתמול הוא מאמן ברצלונה קיקה סטיין. מצד אחד קבוצתו לא הפסידה ואף זכתה בשער חוץ, אך כאמור הציגה משחק התקפה נרפה, כשבנוסף תחסר הקבוצה בגומלין את ארתורו וידאל שהורחק בצהוב שני ואת סרג'יו בוסקטס המוצהב. בקבוצה יודעים כי על אף השיפור ביכולת במחצית השנייה, הם יתקשו מול כל קבוצה ביכולת כמו זו שהציגו אמש, במיוחד במחצית הראשונה. מעבר לכך, הפך סטיין למאמן הראשון מאז לואי ואן חאל ב-1997 שלא מנצח בהופעת הבכורה שלו על הקווים של ברצלונה בליגת האלופות.

בברצלונה מדווחים שג'רארד פיקה, שנפצע בקרסול והוחלף במהלך ההתמודדות, נמצא בספק גדול לקלאסיקו מול ריאל מדריד ביום ראשון בליגה הספרדית. הבלם הספרדי ייבדק, ובימים הקרובים יתברר האם יוכל ליטול חלק במפגש המסקרן מול הבלאנקוס.

קיקה סטיין אמר בסיום: "זו תוצאה טובה, למרות שנאלצנו לעבוד קשה כדי לייצר הזדמנויות. נאפולי כבשה בהזדמנות הראשונה שהייתה לה במחצית הראשונה, ואנחנו לא היינו חדים מספיק כדי לפרוץ את משחק ההגנה שלהם. אחרי השוויון המשחק נפתח טיפה, ויכולנו אפילו לכבוש יותר. הם שיחקו טוב מאוד וזה לא היה קל, כך שזו תוצאה טובה לקראת הגומלין".

על ההרחקה של וידאל אמר סטיין: "לא ראיתי בדיוק מה קרה, אבל אולי השופט החמיר יתר על המידה עם וידאל", טען המאמן. "כרטיס צהוב על עבירה זה משהו אחד, צהוב גם על התגובה זה כבר מוגזם. הפסדנו שחקן משמעותי לקראת הגומלין, אבל ננסה למצוא את התחליף הטוב ביותר".

סרג'יו בוסקטס: "זה היה משחק קשה מאוד. נאפולי היו מאוד חדים במחצית הראשונה. התמודדנו מול שורה אחת של ארבעה שחקנים ואז עוד שורה של שישה וזה היה קשה מאוד למצוא מרווחים כדי לשחק כדורגל, במיוחד בשבילנו שאוהבים לשחק על חיתוכים פנימה". על החיסורים הצפויים לקבוצתו בגומלין: "נתמודד עם זה, כי זה מי שאנחנו. יהיו לנו חיסורים אבל אנחנו נילחם. נמציא את עצמנו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully