וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי: "לאוהדי יובנטוס יש זכות להיות כאן"

בצרפת מתחו ביקורת על הגעת 3,000 איטלקים לליון בעיצומה של בהלת הקורונה, המאמן הגיב וטען: "ליגת האלופות - חלום בפרויקט שלוש השנים". בונוצ'י: "רונאלדו הוא מכונת מלחמה". המארחת בונה על סנסציה (ד', 22:00, 5 פלוס)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים26/02/2020
ליון
  • טוסארט (31)
0
    יובנטוס
    עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

    בפעם החמישית בהיסטוריה - כולן בשש השנים האחרונות - ליון ויובנטוס נפגשות במסגרת אירופית. אלופת איטליה ניצחה בשלושה מארבעת העימותים הקודמים ובאחרון ליון חילצה תיקו, וגם הפעם יובנטוס מגיעה כפייבוריטית מובהקת למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00, ספורט 5 פלוס).

    גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס מול רפאל דה סילבה שחקן ליון. רויטרס
    חוזר לסגל. גונסאלו היגואין מול רפאל במפגש מול ליון ב-2016/רויטרס

    שמונה נקודות הספיקו לליון כדי להעפיל לשמינית הגמר בפעם ה-11 בתולדותיה, ואחרי שבעונה הקודמת הודחה בידי ברצלונה. הקבוצה של רודי גרסיה ניצחה רק אחד משמונת משחקי הבית האחרונים שלה בליגת האלופות (שש תוצאות תיקו והפסד) ומקרטעת גם בליגה מאז הפציעות הקשות של ממפיס דפאי וג'ף ריין אדלייד שגמרו את העונה.

    רודי גרסיה מאמן ליון. רויטרס
    יחזור ל-4-3-3? רודי גרסיה/רויטרס

    למרות הדיווחים על כך שימשיך עם ה-3-4-3 איתו ניצח במץ ביום שישי האחרון, רודי גרסיה דיבר במסיבת העיתונאים על חזרה לרביעייה אחורית: "לא נמשיך עם המערך איתו שיחקנו במשחק האחרון. זה נועד רק כדי להחזיר לעניינים את לאו דובואה אחרי הפציעה ואת ברונו גימראייש שהצטרף אלינו. אם נתמקד רק בהגנה, לא נוכל לנצח. כדי לעשות את זה, נצטרך את תמיכת האוהדים וכמובן להיות בשיאנו. כולם חשבו שליברפול ופריס ינצחו בשבוע שעבר. עכשיו התור שלנו לקחת את הצ'אנס ולהפתיע".

    החלוץ מוסא דמבלה, שכבש העונה 14 שערי ליגה ועדיין לא מצא את הרשת בליגת האלופות, הוסיף: "אנחנו לא מפחדים מרונאלדו או מיובנטוס. אנחנו מודעים לחוזק שלנו, נצטרך להוכיח את זה ולתת משחק מצוין. כחלוץ אני כאן כדי להבקיע, אבל אני לא מרגיש לחץ מיוחד. אני אשחק כפי שאני משחק תמיד, בתקווה שאוכל לספק את הסחורה עבור הקבוצה".

    כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס עם לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
    מכונת המלחמה ואני. לאונרדו בונוצ'י עם כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

    יובנטוס, ששמרה על הפסגה האיטלקית בסוף השבוע וקיבלה עוד שער מכריסטיאנו רונאלדו שהשווה את שיא הליגה בהבקעות ברצף, תוכל להשתמש בשירותיו של גונסאלו היגואין שנעזר מהניצחון על ספאל. גם מיראלם פיאניץ' התאושש מהפציעה ויוכל לשחק מול קבוצתו לשעבר, כשהברזילאי דוגלאס קוסטה עלה על הטיסה לצרפת יחד עם סמי חדירה, אבל צפוי לחזור לשחק רק מול אינטר ביום ראשון.

    המאמן מאוריציו סארי נשאל במסיבת העיתונאים על 3,000 האוהדים האיטלקים שהגיעו לליון, בזמן שבאיטליה בהלת הקורונה תופסת תאוצה עם 11 מתים ואזורים שלמים שנסגרו. "זו בעיה אירופית ועולמית, לא בעיה איטלקית", אמר המאמן. אצלנו נעשו 3,500 בדיקות ולכן יש יותר תוצאות חיוביות, בעוד בצרפת היו רק 300. לכן, לאוהדים שלנו יש כל זכות להיות כאן". על עתידו במועדון אמר: "אני לא יודע במה העתיד שלי תלוי, אבל הנשיא אמר אתמול שאנחנו בעיצומו של פרויקט לשלוש שנים. יש לי אמונה רבה בדברים שלו כי הוא נוטה להיות מאוד ברור. ליגת האלופות היא חלום בתוך הפרויקט הזה".

    הבלם לאונרדו בונוצ'י יודע שקבוצתו פייבוריטית בהתמודדות, אבל הזהיר: "לליון יש אוהדים רבים וגם הרבה שחקנים צעירים שינסו להראות מה הם שווים. גרסיה אימן באיטליה והוא יודע איך לגשות למשחק כאלה. ליגת האלופות זה משהו מיוחד, למנטליות יש חשיבות מכרעת. נצטרך להיות זהירים. התחרות בליגה מצד לאציו ואינטר תעזור לנו גם בליגת האלופות. יש לנו חרטות על הגמרים שהפסדנו מול ברצלונה וריאל". על רונאלדו אמר: "יש לו טכניקה פנטסטית ועקביות מדהימה. הוא מכונת מלחמה. מאז שהגיע לכאן, כולנו למדנו ממנו והשתפרנו בזכותו".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully