וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי ליבנה על הרצליה, הפסד חמישי ברציפות לעפולה

השחקנים של מיקי גורקה ספגו 92:91 דרמטי מול אליצור יבנה, אלעד הופמן (30) הצטיין. הפועל עפולה ממשיכה לצנוח לאחר 73:70 ביתי מול אליצור נתניה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בסרטון: התגובות לאחר ניצחונה של נבחרת ישראל על רומניה

ארבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-20 בליגה הלאומית בכדורסל, כשכל הארבעה היו צמודים והוכרעו רק בדקות הסיום. המוליכה בני הרצליה נחלה הפסד דרמטי בשניות הסיום, 92:91 בחוץ מול אליצור יבנה. הפועל עפולה שבמחזור שעבר הגיעה כמוליכת הלאומית ספגה הפסד חמישי ברציפות כשנוצחה בביתה 73:70 על ידי אליצור נתניה. שתי נועלות הטבלה, הפועל רמת גן/גבעתיים וא.ס. רמת השרון טרפו מחדש את כל הקלפים בתחתית לאחר שניצחו את מכבי הוד השרון ומכבי קרית מוצקין בהתאמה ונצמדו למקומות 11 ו-12.

אלעד הופמן שחקן עירוני נס ציונה. אלן שיבר, איגוד הכדורסל
הוביל את יבנה לניצחון דרמטי. אלעד הופמן/איגוד הכדורסל, אלן שיבר

אליצור יבנה - בני הרצליה 91:92

איזו דרמה קיבלנו בהיכל על שם רלף קליין ביבנה. האורחת נכנסה לרבע האחרון ביתרון של חמש נקודות, אך הציגה הגנה לא טובה וספגה במהלכו 29 נקודות בדרך להפסד מתסכל ומאכזב מבחינתה. המארחת קיבלה משחק ענק מאלעד הופמן שהפגיז 30 נקודות עם 5 מ-5 מעבר לקשת, כשבילי מקשפורד מוסיף דאבל דאבל נהדר של 20 נקודות ו-14 ריבאונדים. בצד השני משחק נהדר של קנדל אנתוני (29 ו-7 אס') לא עזר להרצליה.

קנדל אנתוני שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
משחק גדול שלו לא הספיק להרצליה. קנדל אנתוני/קובי אליהו

הפועל עפולה - אליצור נתניה 73:70

הקבוצה מהעמק עלתה למשחק הבית הערב ללא סטורם וורן שחתם בקבוצה במהלך השבוע, אך גם איתו נראה שהבעיות של עפולה עמוקות הרבה יותר. הקבוצה שהוליכה את הליגה עד המחזור הקודם ספגה את הפסדה החמישי ברציפות ואם לא תעצור את כדור השלג בקרוב, היא עלולה לראות את כל מה שבנתה העונה יורד לטמיון. האורחת מהמקום התשיעי הוליכה לכל אורך המשחק כשברייס וושינגטון (16 נקודות ו-10 ריבאונדים) הוליך ארבעה שחקנים בשורות נתניה שקלעו בספרות כפולות.

עוד בוואלה! ספורט

ליגה לאומית: בני הרצליה שבה לפסגה, הפועל חיפה שנייה

לכתבה המלאה

הפועל רמת גן/גבעתיים - מכבי הוד השרון 69:76

האורדונים התדרדרו במחזור שעבר אל מתחת לקו האדום והגיעו למשחק הערב כשהם מודעים לחשיבותו. האורחת לא עשתה חיים קלים לרמת גן/גבעתיים והמחצית הראשונה הסתיימה ב-33:33. המארחת נטלה את ההובלה במחצית השנייה והוליכה בפער קטן עד הסוף והשיגה ניצחון חשוב מאוד עבורה לקראת המשך מאבקי התחתית ואולי אפילו לקראת כניסה אפשרית לפלייאוף. קווין קייפרס (25, 7 ריב' ו-8 אס') ואלונזו קולמן (24 ו-16 ריב') הוליכו את המנצחת כשבצד השני 28 נקודות של טרבון יוז לא עזרו להוד השרון.

משחק נוסף:

א.ס. רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 89:92

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully