וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני הרצליה שבה לפסגה, הפועל חיפה שנייה

היורדת מליגת העל הביסה 66:96 את הפועל רמת גן/גבעתיים ועלתה למקום הראשון. הפועל חיפה שנייה לאחר 80:85 בחוץ על מכבי קרית מוצקין. קרית אתא ניצחה את יבנה

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

בווידאו: נבחרת ישראל במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה

שישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-19 בליגה הלאומית בכדורסל. בני הרצליה שבה לפסגה לאחר שהביסה 66:96 את הפועל רמת גן/גבעתיים. הפועל חיפה חזרה למסלול הניצחונות לאחר 80:85 בחוץ על מכבי קרית מוצקין טיפסה למקום השני. נועלת הטבלה א.ס. רמת השרון השיגה ניצחון מפתיע וחשוב מבחינתה, 92:99 בחוץ על מכבי הוד השרון.

קנדל אנתוני שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
הרצליה חזרה למקום הראשון. קנדל אנתוני/קובי אליהו

בני הרצליה - הפועל רמת גן/גבעתיים 66:96

היורדת מליגת העל ניצלה את הפסדיה האחרוונים של עפולה ושבה לפסגת הליגה הלאומית בסטייל, עם משחק התקפי נהדר ומחצית שנייה בה נתנה נוק אאוט מהדהד לאורחת מהתחתית. הרצליה קלעה 9 נקודות בלבד ברבע הראשון, אך כאמור התפוצצה במחצית השנייה ודהרה כל הדרך לניצחון הקליל בהובלת קנדל אנתוני (22) ואור לאומי (20) כשג'אקים דונלדסון סיים עם דאבל דאבל של 12 ו-15 ריבאונדים.

מכבי קרית מוצקין - הפועל חיפה 85:80

המארחת הוליכה לכל אורך שלושת הרבעים הראשונים ועלתה לרבע המכריע ביתרון בן ארבע נקודות אך הפועל חיפה ידעה להתעשת בזמן ועם רבע אחרון נהדר אותו ניצחה 20:29 שבה למסלול הניצחונות ואף טיפסה למקום השני בטבלה. ג'ייסון סיגרס הנהדר (22) שוב הצטיין בשורות הקבוצה של אלעד חסין.

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס. אדריאן הרבשטיין
שוב להט בניצחון הפועל חיפה. ג'ייסון סיגרס/אדריאן הרבשטיין

אליצור קרית אתא - אליצור יבנה 83:99

ניצחון חשוב למארחת שהתקרבה עד כדי משחק אחד מאליצור יבנה הרביעית שמקדימה אותה במקום אחד, לקראת המשך המאבקים על הביתיות בפלייאוף בתום העונה הסדירה. קווינטרל תומאס (19 ו-8 ריבאונדים) ומרכוס קלפורד (18) הוליכו חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות אצל קרית אתא. 25 של ולדין מולינגס לא עזרו ליבנה.

מכבי הוד השרון - א.ס. רמת השרון 99:92

נועלת הטבלה עם ניצחון חשוב מאוד מבחינתה במאבקי התחתית. האורחת פתחה את דרבי השרון טוב מאוד והוליכה בשבע הפרש במחצית, אך הוד השרון נטלה את ההובלה לאחר רבע שלישי אותו ניצחה ב-12 הפרש. רמת השרון הגיבה עם רבע רביעי אדיר אותו ניצחה 24:36 וסגרה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. טרבון יוז (26) ויריב עמירם (24 ו-14 ריבאונדים) הצטיינו אצל האורחת.

תוצאות נוספות:

הפועל גליל עליון - מכבי רעננה 73:82
אליצור נתניה - אליצור אשקלון 52:75

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully