וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תצא לפולין: רומן סורקין ויפתח זיו בחוץ

18.2.2020 / 20:14

ללא שחקני מכבי תל אביב שיצטרפו רק ביום שישי הנבחרת תצא לקרקוב לקראת משחק הפתיחה במוקדמות אליפות אירופה. סנטר מכבי חיפה ורכז גלבוע/גליל נותרו מחוץ לסגל

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

בווידאו: מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים מול פולין ורומניה

נבחרת ישראל תמריא מחר (רביעי) בבוקר לפולין לקראת המפגש עם הנבחרת המקומית ביום חמישי בשעה 19:45 שעון ישראל בעיר גלביצה במשחק הראשון של מוקדמות אליפות אירופה. שתי הנבחרות נפגשו 9 פעמים במשחקים רשמיים כשהמאזן במפגשים אלו עומד על 3:6 לישראל. ההתמודדות האחרונה נערכה ביורבאסקט 2015 אז ניצחו השחקנים של ארז אדלשטיין 73:75. גל מקל, שמשמש כיום כקפטן הנבחרת, בלט אז עם 18 נקודות ו-5 אסיסטים.

מבין השחקנים שיטוסו לפולין אפשר למצוא את הקפטן גל מקל, המשחק ברג'יו אמיליה מהליגה האיטלקית יחד עם לא פחות מארבעה שחקנים מהפועל ירושלים. בולטים בהיעדרם הם רומן סורקין ממכבי חיפה, שמציג עונה טובה מאוד נכון לעכשיו וגם יפתח זיו, רכזה של הפועל גלבוע/גליל. שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן ודני אבדיה, התאמנו אמנם הבוקר עם חבריהם לנבחרת אך לא יצאו לפולין עקב משחק היורוליג של קבוצתם ויצטרפו לשאר שחקני הנבחרת ביום שישי.

נבחרת ישראל בכדורסל תמונה קבוצתית. צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
משחק פתיחה לא פשוט מול פולין. נבחרת ישראל/אתר רשמי, צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל

נבחרת פולין סיימה במקום השמיני באליפות העולם שנערכה בסין בקיץ החולף, כשבדרך גברה על נבחרות כמו סין המארחת, ונצואלה ורוסיה, מה שהביא אותה לדירוג שיא בפיב"א, 13 בעולם ו-9 באירופה, לעומת 42 ו-22 של ישראל.

13 השחקנים שיצאו לפולין:

1. גל מקל
2. תמיר בלאט
3. ים מדר
4. בר טימור
5. גולן גוט
6. רפי מנקו
7. גיא פניני
8. תומר גינת
9. טי.ג'יי קליין
10. איתי שגב
11. עידן זלמנסון
12. נמרוד לוי
13. אדם אריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully