וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה ממשיך להלהיב: "אולי הכישרון הכי שלם של דראפט 2020"

בארצות הברית שיבחו את הכישרון הישראלי אחרי ההצגה בנבחרת ושידכו אותו למספר קבוצות NBA שונות: "IQ הכדורסל שלו מדהים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחון נבחרת ישראל על רומניה

במה שככל הנראה היה משחקו האחרון בנבחרת ישראל לפני המעבר המתבקש ל-NBA, הראה אמש (שני) דני אבדיה מדוע הוא נחשב על פי רבים לכישרון הגדול בתולדות הכדורסל הישראלי. ילד הפלא של מכבי תל אביב נצץ עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון הקליל על רומניה במוקדמות היורובאסקט והמשיך את הכושר המצוין בו הוא נמצא.

"21 נקודות ב-13 זריקות, 8 ריבאונדים ו-24 דקות לאבדיה", צייץ מומחה הדראפט של ESPN ג'ונתן גבעוני. "תמיד נחמד לראות כשרונות צעירים משחקים בסיטואציות שונות והוא שוב הראה את הכישרון שלו".

מומחה הדראפט של אתר RealGM רפאל אוהרה הוסיף: "אבדיה עם 40 מ-101 מחוץ לקשת העונה. הוא נכנס לעונה הזאת כקלעי מספיק טוב, התקשה מאוד בחודשים הראשונים אבל לאחרונה הוא לוהט. 52 אחוז מהקו (2 מ-4) ממשיכים להיות מבלבלים מאוד". ג'ונתן ווסרמן, כתב הדראפט של "בליצ'ר ריפורט", צייץ: "עוד ניצוצות מעודדים של קליעה מבחוץ והגנה. אולי הכישרון הכי שלם של דראפט 2020".

שחקן נבחרת ישראל דני אבדיה. אתר FIBA, אתר רשמי
עוד ועוד מחמאות. אבדיה/אתר רשמי, אתר FIBA

אותו ווסרמן התייחס בהרחבה גדולה יותר לאבדיה בכתבה שפרסם באתר, שסקרה למה כל קבוצות לוטרי הכי זקוקות. שמו של הישראלי הוזכר תחילה בהקשר של גולדן סטייט: "אבדיה יכול להיבחר בטופ 3 ולהתאים לכל הרכב בזכות הקליעה ויכולות המסירה שלו. עד יוני, יכול להיות שיהפוך לכישרון הכי שלם בדראפט". על קליבלנד נכתב: "מבחינת ההתאמה הטובה ביותר לסגל, דני אבדיה בולט בזכות יכולות הקליעה והמסירה שלו, כמו גם בזכות ה-IQ ההגנתי שלו והגיוון במשחק".

אבדיה הוזכר גם בהקשר של אטלנטה ("יכול לעבוד בהתבסס על הפוטנציאל העתידי שלו ועל הגיוון שלו כסקורר וכמוסר"), מינסוטה ("בתנאי שהקליעה שלו תשתפר. יש לו סט מעודד של מהירות, קשיחות וראיית משחק"), שיקגו וניו אורלינס ("יכול להיות סולידי כ-4 שמסוגל לקלוע מחוץ לקשת ולשמור על שחקנים בעמדה 3 ו-4").

ב"פורבס" סקרו את חמשת השחקנים הבינלאומיים הטובים ביותר בדראפט הקרוב וציינו, כמובן, את הישראלי הצעיר. "לאחרונה הוא נראה הרבה יותר בנוח עם הזריקה שלו והסקאוטים מאמינים שהוא יוכל לקלוע באופן יציב את השלשות שלו. אפילו אם לעולם לא יהפוך לקלעי, הוא עושה מספיק כדי להשפיע על המשחק. הפורוורד אחד השחקנים החכמים בדראפט, IQ הכדורסל שלו פשוט מדהים. גם מוסר העבודה שלו מרשים. הוא מישהו שאפשר לשמוח להמר עליו. אבדיה יכול לשמור על כמה עמדות שונות, יש לו את הכלים לשמור על שחקני כנף ב-NBA, אבל הוא יוכל לשמור גם על הרבה פורוורדים".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully