וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן ספד בדמעות: "כשקובי בריאנט מת, חלק ממני מת"

הכוכבים הגדולים חלקו כבוד אחרון. ביונסה הופיעה, שאקיל שעשע את הקהל, ונסה: "אלוהים ידע שקובי וג'יג'י לא יכולים לחיות בנפרד, אז הוא לקח אותם לגן עדן". כל הציוצים והסרטונים

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

20 אלף מעריצים הגיעו הערב (שני) לאולם סטייפלס סנטר שבלוס אנג'לס כדי לחלוק כבוד אחרון לקובי בריאנט, מגדולי השחקנים שידעה ליגת ה-NBA, כחודש לאחר שהתרסק ומת לצד בתו בת ה-13, ג'יאנה. הנה כל מה שהתרחש בטקס האשכבה המרגש:

22:50: טקס האשכבה הגיע לסיומו עם הקרנה של סרטו הקצר זוכר האוסקר של בריאנט, Dear Basketball. "אל תשכחו: עבדו קשה ועזרו לאנשים שאתם אוהבים", חתם המנחה ג'ימי קימל.

22:32: שאקיל, שחווה לא מעט עליות ומורדות ביחסיו עם בריאנט לאורך השנים, המשיך וספד לחברו: "לפעמים, כמו ילדים, התווכחנו והעלבנו אחד את השני. אבל כשהמצלמות כבו, קרצנו אחד לשני. ממבה, נלקחת מאיתנו מוקדם מדי. הפרק החדש בחייך היה רק ההתחלה, אבל כעת זה הזמן שלנו להמשיך את המורשת שלך. אלמד את בנותי את מהלכי הכדורסל שלך, ואני מבטיח שלא ללמד אותן את טכניקת זריקות העונשין שלי".

22:25: שאקיל אוניל חלק סיפור משעשע מהעבר. חלק משחקני הלייקרס התלוננו שבריאנט לא מוסר. כשפנה אל הבלאק ממבה ואמר לו שהאות I לא מופיעה במילה Team, כמאמר הביטוי המפורסם, השיב בריאנט: "אני יודע, אבל יש Me ב-Motherfucker".

22:06: מייקל ג'ורדן עלה לבמה ודמע במהלך נאום מרגש במיוחד. "במשחק הכדורסל, בחיים, כהורה, קובי מעולם לא שמר שום דבר לעצמו. הוא נתן את כל מה שיש לו. הוא היה חברי היקר, הוא היה אחי הקטן. הוא היה נוהג להתקשר אלי ב-11:30, 2:30, 3:00 בבוקר, מדבר על מהלכי פוסט-אפ, התקפת המשולש. היתה לו תשוקה שקשה לתאר. דיברנו על עסקים, על משפחה, על הכל, הוא פשוט ניסה להיות אדם טוב יותר כולם רצו לדבר על השוואות ביני לבינו, אני רק רציתי לדבר על קובי. כשקובי מת, חלק ממני מת". לקראת סיום הנאום, אמר MJ הדומע: "עכשיו יצטרכו לעשות מים בוכה חדש שלי. אמרתי לאשתי שזה לא יקרה... זה מה שקובי עושה לי".

21:55: רוב פלינקה, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, נחשב לא רק לסוכנו של קובי, אלא גם לחברו הטוב. ביום ההתרסקות, סיפר, שוחח עם בריאנט בשעה 9:30 בבוקר ושמע ממנו על ניסיון להשיג לבת של התמחות בסוכנות בייסבול. "כמה דקות לאחר מכן, קובי, ג'יג'י ושבע נשמות יפות אחרות עלו לגן עדן. קובי סימס לי מהמסוק", סיפר לינקה. "האקט האחרון שלו היה הירואי. הוא רצה לנצל את הפלטפורמה שלו ולעצב עתיד של נערה צעירה".

צפו בהספד של ג'ורדן

צפו בביצוע של ביונסה

21:30: כוכבת ה-WNBA דיאנה טורסי, המכונה "הממבה הלבנה", עלתה לבמה ונפרדה מחברה הטוב. "הוא הפך את זה לבסדר לשחק כמעט כמו משוגע", אמרה. "ג'יג'י ייצגה את עתיד כדורסל הנשים. הכישורים שלה היו מחייבים אנשים להתייחס אליה בכבוד. היא וקובי הם הלב של לוס אנג'לס, ולוס אנג'לס אף פעם לא מתה".

21:00: ונסה בריאנט עלתה לבמה. "לא ראיתי אותו כסלבריטי או כשחקן כדורסל מצוין", אמרה. "הוא היה בעלי המתוק והאב היפהפה של בנותינו. הוא אהב אותי יותר משאוכל לתאר במילים. היה לנו סיפור אהבה מדהים. ג'יג'י היתה קרן אור, היא האירה לי כל יום ויום. היא היתה הופכת לשחקנית הטובה ב-WNBA, היא היתה מחוללת שינוי עצום בכדורסל הנשים. אלוהים יודע שהם לא היו יכולים להיות על כדור הארץ אחד בלי השניה. הוא צריך היה להביא אותם יחד לגן עדן".

20:57: ג'ימי קימל, מנחה האירוע, סיפק נאום מרגש. "זה יום עצוב, אבל זו גם חגיגה של חיים", אמר. "בכל מקום שהולכים, רואים את פניו של קובי ואת המספר שלו. את פניה של ג'יג'י ואת המספר שלה. בכל צומת. יש מאות ציורים של אמנים שקיבלו השראה לא בגלל שהוא היה רק כדורסלן, אלא גם אמן. כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא להיות אסירי תודה על הזמן שיש לנו אחד עם השני".

20:37: ונסה בריאנט ושלושת בנותיה נכנסו לאולם, לקול תשואות רמות. הג'נרל מנג'ר של הלייקרס וסוכנו של קובי לשעבר, רוב פלינקה, ליווה אותן לכסאותיהן.

20:35: ביונסה עלתה להופיע עם השיר XO - השיר שלה שבריאנט הכי אהב, לדבריה.

20:33: הטקס החל עם קליפ ביצועים של קובי ולאחר מכן של ג'יאנה.

20:25: השמות הגדולים בליגה בעבר ובהווה הגיעו. בין היתר, נמצאים באולם ביל ראסל, קארים עבדול ג'באר, פיל ג'קסון, מג'יק ג'ונסון, ג'רי ווסט, אלג'ין ביילור, טים דאנקן, שאקיל אוניל, דוויין ווייד, טוני פארקר, גרג פופוביץ', דוק ריברס, סטפן קרי, ג'יימס הארדן, ביירון סקוט, למאר אודום, דווין בוקר, אדם סילבר ואחרים.

20:15: הטקס שאמור היה להיפתח ב-20:00 נדחה ברבע שעה.

19:51: בארצות הברית מדווחים שוונסה בריאנט החליטה להגיש תביעה בגין גרימת מוות ברשלנות כנגד חברת איילנד אקספרס שהעפילה את המסוק שהתרסק. בתביעה נטען כי גם הטייס פעל ברשלנות.

צפו בנאום של ונסה בריאנט

מייקל ג'ורדן עוזר לוונסה לרדת מהבמה

צפו בנאום של רוב פלינקה

ההחלטה לקיים את טקס האשכבה דווקא היום, ב-24 בפברואר, אינה צירוף מקרים: בריאנט לבש בעשור האחרון של הקריירה שלו את המספר 24 על הגב, בעוד בתו, כדורסלנית מוכשרת שלא זכתה לפתח קריירה משל עצמה, שיחקה עם הספרה 2 על הגב.

אשתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. GettyImages
ונסה בריאנט/GettyImages
מג'יק ג'ונסון, פיל ג'קסון, אנתוני דייויס בטקס האשכבה של קובי בריאנט. רויטרס
מג'יק, פיל ג'קסון ואנתוני דייויס/רויטרס
מחוץ לטקס האשכבה של קובי בריאנט. AP
רבים הגיעו לסטייפלס סנטר/AP
מחוץ לטקס האשכבה של קובי בריאנט. AP
מחוץ לטקס האשכבה של קובי בריאנט/AP

כרטיסים לטקס האשכבה נמכרו במכירים של 24 או 224 דולר, כשכל הרווחים יילכו לקרן צדקה על שם קובי וג'יאנה בריאנט. כ-100 אלף איש הגישו בקשה, אולם רק 20 אלף הצליחו להשיג את הכרטיס המבוקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully