וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט וג'יאנה נקברו בהלוויה פרטית: "הטקס היה קשה לכולם"

בארה"ב טוענים שהשניים נטמנו בטקס צנוע שנערך בקליפורניה: "רצו להתאבל באופן פרטי". ב-24 לחודש ייערך טקס זיכרון בסטייפלס סנטר

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

המוות הטראגי של קובי בריאנט ובתו ג'יאנה בהתרסקות המסוק זעזע את ארה"ב והעולם כולו. אולם, מתברר שהשניים הובאו כבר למנוחות בהלוויה פרטית וצנועה הרחק מאור הזרקורים וההמון שרצה להיפרד מהשניים בפעם האחרונה. על פי דיווח מפתיע בארה"ב, השניים נקברו בהלוויה פרטית בקורונה דל מאר, קליפורניה, ביום שישי האחרון, שבועיים לאחר מותם.

קובי בריאנט ובתו ג'יאנה בריאנט. GettyImages
נקברו הרחק מאור הזרקורים. קובי וג'יאנה/GettyImages

בהלוויה נכחו בין היתר ונסה אשתו של קובי, יחד עם שלוש הבנות הנוספות שלו, נטליה בת ה-17, ביאנקה בת ה-3 וקרפי בת ה-7 חודשים בלבד. "ונסה והמשפחה רצו להתאבל באופן פרטי", נאמר בדיווח, "הטקס היה קשה מאוד לכולם וזה עדיין קשה להם לתפוס ולעכל את האובדן של שתי הנשמות היפות".

בנוסף להלוויה שכאמור כבר נערכה, ייערך גם טקס זיכרון ממלכתי לשניים ב-24 לחודש בסטייפלס סנטר האולם של הלייקרס, טקס שאליו יגיעו הכדורסלנים ואנשי המקצוע שליוו את קובי ב-20 שנות הקריירה שלו. התאריך לא נבחר באופן רנדומלי וה-24 מסמל את מספר החולצה שאיתה קובי החל את הקריירה האגדית שלו ב-2006/7.

ונסה כבר אישרה את התאריך הזה באינסטגרם הפרטי שלה וראש העיר של לוס אנג'לס אריק גארקטי אישר שייערך בעיר טקס זיכרון לכל תשעת הנספים באסון המסוק. "אין לנו עדיין תאריך, אבל אנחנו מדברים בכל יום עם הלייקרס והכי חשוב משפחת בריאנט".

ונסה מאשרת את הטקס ב-24 לחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully