וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה בריאנט: "המוח שלי מסרב לקבל ששניהם, קובי וג'יג'י, הלכו לי באותו זמן"

אשתו של קובי בריאנט בפוסט קורע לב: "מנסה לעכל שקובי מת, אבל הגוף שלי מסרב לקבל את זה שג'יג'י שלי לעולם לא תחזור אליי. הלוואי והסיוט הזה ייגמר"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ונסה בריאנט, אשתו של קובי בריאנט, חשפה את הקושי שלה להתמודד עם האובדן הכפול של בעלה ובתה ג'יאנה, שנהרגו בהתרסקות המסוק בלוס אנג'לס בחודש שעבר. ונסה העלתה פוסט לאינסטגרם וסיפרה על ההתמודדות הקשה שלה עם הטרגדיה האישית שחוותה אחרי התאונה שבה נהרגו תשעה בני אדם.

"לא הצלחתי להגדיר את התחושות שלי במילים", כתבה ונסה בריאנט בפוסט באינסטגרם, שבו נראית ג'יג'י בתה בת ה-13 משחקת כדורסל, "המוח שלי מסרב לקבל ששניהם, קובי וג'יג'י, מתו. אני לא מצליחה לעכל ששניהם הלכו לי באותו זמן. אני כאילו מנסה לעכל שקובי מת, אבל הגוף שלי מסרב לקבל את זה שג'יג'י שלי לעולם לא תחזור אליי. זה מרגיש כמו טעות.

"למה אני אמורה להתעורר עוד יום, כשהבת הקטנה שלי לא יכולה לקבל את ההזדמנות הזאת?! אני כל כך כועסת. היה לה כל כך הרבה חיים לחיות. ואז אני מבינה שאני חייבת להיות חזקה עבור שלוש הבנות שלי. משתגעת שאני לא עם קובי וג'יג'י, אבל אסירת תודה להיות כאן עם נטליה, ביאנקה וקפרי.

"עכשיו אני יודעת שמה שאני מרגישה זה נורמלי. זה חלק מתהליך האבלות. פשוט רציתי לחלוק את זה, במקרה שיש שם עוד מישהו שחווה אובדן כזה. אלוהים, הלוואי והם היו כאן והסיוט הזה ייגמר. אני מתפללת עבור כל הקורבנות של הטרגדיה הנוראית הזאת. אנא המשיכו להתפלל עבור כולנו".

ב-24 בפברואר 2020 ייערך טקס זיכרון לזכרם של קובי וג'יג'י בריאנט באולם סטייפלס סנטר, בתאריך סמלי - 24 היה מספר החולצה של קובי, 2 המספר של ג'יג'י, ו-20 זה מספר השנים שבהן שיחק בריאנט במדי הלייקרס.

בימים האחרונים ונסה בריאנט העלתה מספר פסוטים לאינסטגרם עם מחוות לזכר בתה, וכתבה: "ג'יאנה שלי, אלוהים כמה אני מתגעגעת אלייך. הייתי כל כך בת מזל להתעורר ולראות את פרצופך היפה ואת החיוך המדהים שלך במשך 13 שנה. הלוואי וזה היה נמשך עד לנשימתי האחרונה. אמא אוהבת אותך, מהירח ובחזרה, לנצח".

עוד בוואלה!

30 מטר ו-12 שניות משמיים נקיים: ממצאים חדשים מהתאונה של קובי בריאנט

לכתבה המלאה
קובי בריאנט ובתו ג'יאנה בריאנט. GettyImages
קובי וג'יאנה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully