וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור גמר את העונה ויחמיץ את משחק הנבחרת נגד סקוטלנד

23.2.2020 / 12:39

הופנהיים הודיעה שהחלוץ שנפצע אמש נגד בורוסיה מנשנגלדבאך סובל מקרע בגיד הברך וייאלץ להיעדר תקופה ממושכת. כמו מנור סולומון, הוא יחמיץ את חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בעוד כחודש

צילום: ברני ארדוב, עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: נבחרת ישראל מתכוננת לסקוטלנד

חדשות רעות לנבחרת ישראל: הופנהיים, קבוצתו של מונס דאבור, הודיעה היום (ראשון) שהחלוץ הישראלי שנפצע במשחק נגד מנשנגלדבאך סובל מקרע בגיד. המשמעות: דאבור גמר את העונה, ויחמיץ את המשחק הקריטי של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו ב-26 במרץ.

הפציעה המתסכלת חותמת עונה מאתגרת למדי עבור דאבור, שהחלה בציפייה גדולה עם המעבר המתוקשר לסביליה ומסתיימת עם שמונה הופעות ליגה (שתיים בליגה הספרדית, שש בבונדסליגה) וללא אף שער. דאבור קיווה שהמעבר להופנהיים יחזיר אותו למסלול אחרי הספסול המתמשך אצל ג'ולן לופטגי, אולם לא הספיק להטביע את חותמו.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. GettyImages
רגע קשה. מונס דאבור/GettyImages

ההיעדרות של דאבור מעמידה את אנדי הרצוג בבעיה לקראת המשחק בגלזגו בעיקר בכל הנוגע לחלק הקדמי. מנור סולומון מושבת אף הוא וצפוי להחמיץ את המשחק, וערן זהבי ודיא סבע לא משחקים באופן סדיר בחודשים האחרונים בעקבות דחיית פתיחת העונה בליגה הסינית.גם חאתם עבד אלחמיד הפצוע צפוי להחמיץ את המשחק.

מנגד, הסקוטים דווקא קיבלו חדשות טובות לאחרונה, כאשר נדמה כי כובש השערים המוביל שלהם ג'ון מקגין, שנפצע בשורות אסטון וילה, יהיה כשיר להתמודדות. "כרגע הוא רץ על הליכון מיוחד, הוא אמור להתחיל לרוץ על דשא בימים הקרובים, אמר לאחרונה מנג'ר וילה דין סמית'. "חזרתו למגרשים תיקבע בהתאם להתקדמות השיקום שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully