וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת הקורונה הגיעה לכדורגל: ארבעה משחקים באיטליה נדחו

התפרצות הנגיף במחוזות ונטו ולומברדיה משתקים את צפון איטליה, גם המפגש בין טורינו ופארמה נדחה, משחקה של אינטר בליגה האירופית בספק

אצטדיון סן סירו אחרי ביטול המשחק בין אינטר לסמפדוריה, צילום: רויטרס

בהלת הקורונה הגיעה לכדורגל העולמי. בצעד חסר תקדים, ראש ממשלת איטליה ג'וזפה קונטה החליט לדחות את כל אירועי הספורט המתוכננים ליממה הקרובה במחוזות ונטו ולומברדיה, כולל שלושה משחקים בסרייה A: אינטר נגד סמפדוריה, ורונה מול קליארי ואטלאנטה מול ססואולו. בשעות הצהריים הוחלט לדחות גם את המפגש של טורינו עם פארמה וכרגע, המשחקים היחידים שעתידים להתקיים כסדרם הם גנואה - לאציו (13:30) ורומא - לצ'ה (19:00).

החשש מהתפרצות הנגיף בארץ המגף הוביל בסוף השבוע לדחייה של 42 משחקים בליגות הנמוכות, כולל משחקים בליגת המשנה, וכנראה שזה לא ייעצר שם. על פי דיווחים באיטליה, גם משחק הליגה האירופית של אינטר מול לודוגורץ בהמשך השבוע עלול להידחות, או לכל הפחות להתקיים ללא קהל.

אנטוניו קונטה, מאמן אינטר. רויטרס
המומנטום ייעצר? קונטה/רויטרס

הדחייה של המשחקים מגיעה בעקבות שני מקרי מוות באיטליה, ואחרי ש-79 אנשים אובחנו כחולים בנגיף - רובם המכריע באיזור ונטו ולומברדיה. בשני המחוזות הושבתו היום בתי ספר ומשרדים, והתושבים התבקשו להימנע מלשהות במקומות ציבוריים בהם יש חשש להידבקות בנגיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully