וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיל סיבובי יביא את כרם משעור להפועל תל אביב ורביב לימונד להפועל חולון?

האדומים מעוניינים להנחית את הפורוורד ששוחרר מצרפת, והגעתו תגרור אפקט דומינו שישפיע על שלוש קבוצות נוספות. כדיר יעבור לחולון על חשבון האוול, טישמן עשוי לנחות בנס ציונה, וראשון לציון תתחזק בהריסון. לפי שעה: קופיין לא חוזר

באדיבות איגוד הכדורסל

בווידאו: נבחרת ישראל חוגגת את הניצחון על פולין

האם קבוצות ליגת העל בדרך לסיבוב כיסאות מוזיקליים בשלבי הסיבוב השני? הפועל תל אביב נמצאת במגעים עם כרם משעור, שעזב בשבוע שעבר את גריס הוברהופן מהליגה השנייה בצרפת, ובמידה שהעיסקה תצא לפועל - היא עשויה להשפיע על קבוצות נוספות באפקט דומינו מסקרן.

אם משעור ינחת בדרייב אין, האדומים צפויים לשחרר את אלישי כדיר להפועל חולון. המהלך הזה יוביל לפרידה של הסגולים מריצ'רד האוול, שמסיים בימים אלה את חוזהו הזמני במועדון.

רביב לימונד, כרם משעור. צילומים: קובי אליהו, האתר הרשמי של פיב"א, עיבוד תמונה
בדרך לעסקה סיבובית? משעור ולימונד/עיבוד תמונה, צילומים: קובי אליהו, האתר הרשמי של פיב"א

בד בבד, חולון פועלת לחזק את קו הגארדים שלה לאור שחרורו של טרוי קופיין, בעוד שהיא הגיעה למכסת הזרים המקסימלית ויכולה להחתים רק שחקנים ישראלים. חולון חידשה בשבוע שעבר את הקשר עם קופיין במטרה להחזירו, והאמריקאי הביע את הסכמתו העקרונית לשוב, אולם המשא ומתן מוקפא בשלב זה.

אחד הצעדים המרתקים שעשויים להתרחש בגזרה הזו הוא מעבר אפשרי של רביב לימונד מעירוני נס ציונה לחולון, אחרי חצי עונה בלבד בלב המושבה. בנס ציונה כבר מכינים אלטרנטיבה למקרה שהדיל ייצא לפועל, ובוחנים את מועמדותו של נמרוד טישמן ממכבי ראשון לציון. דיאנג'לו הריסון מתקרב לחתימה בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully