וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ': "לא רואה איך נצליח להשיג משהו ביורוליג השנה"

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ' נשמע מיואש בסיום ה-94:65 המשפיל שספגה קבוצתו בביתה מידי ריאל מדריד: "אני כל כך מצטער, זה לא מגיע לאוהדים שלנו"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

ז'ליקו אוברדוביץ' ופנרבחצ'ה ספגו אתמול (חמישי) את אחת ההשפלות הגדולות שחוו בשנים האחרונות לאחר שהובסו בבית ללא תנאי על ידי ריאל מדריד, 94:65. המאמן הסרבי, שכבר נתפס העונה במצלמות כשהוא שואג על שחקניו בפסק זמן שהפך ויראלי, היה מאוכזב בסיום אחת התבוסות הגדולות שספג בקריירה, ואפילו נשמע מיואש מהעונה שעוברת על קבוצתו.

"קורה שיש ימים רעים", אמר אוברדוביץ' בסיום. "אבל אסור שנפסיק להילחם, אפילו לרגע אחד. חלק מהשחקנים אפילו לא נלחמו היום. אמרתי להם בחדר ההלבשה, ואני לא מפחד לחזור על זה גם כאן".

מאמנה של פנר שלח מסר ברור לשחקנים וגם לאוהדים: "יש לי אחריות כמאמן. אנחנו חייבים לכבד את האנשים האלה שתמכו בנו במשך שבע שנים. לאוהדים האלה לא הגיע לצפות במחזה שהם ראו הערב. לכולנו יש גבולות, אבל אם אתה מוותר אחרי כמה דקות, זה רע מאוד. זו ההרגשה שלי הלילה. אני כל כך מצטער כי לאוהדים שלנו לא מגיע משחק שכזה".

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. דני מרון
"אני האחרון שירים ידיים". ז'ליקו אוברדוביץ'/דני מרון

"אם נסתכל שוב על המשחק במדריד מהסיבוב הקודם", המשיך אוברדוביץ'. "שיחקנו אז בלי וסלי, לוברן ומלקולם תומאס, כשאחמט שיחק רק שלוש דקות, ובכל זאת ניצחנו בריבאונד. הערב הם השיגו 38 ריבאונדים ואנחנו רק 20". לטענת הסרבי זה מוכיח את הרפיון שהציגו שחקניו. "אתה חייב להילחם. הם השיגו 11 ריבאונדים בהתקפה. האם זה מלמד על רמת המוטיבציה במשחק? מבחינתי התשובה היא 100 אחוז, כן".

המאמן ביטל טענות לפיהם שחקניו נראים רע בגלל העומס: "שיחקנו הרבה משחקים העונה, אבל כך גם ריאל מדריד. יש לנו עבודה קשה עד סיום העונה, קשה מאוד".

"אני לא רואה איך נצליח להשיג משהו ביורוליג השנה", סיכם אוברדוביץ' את דבריו הפסימיים, אך גם סייג: "אנשים יכולים לבקר אותי על הצורה שבא אני מתבטא כמאמן, אבל אני האחרון שירים ידיים ויגיד דברים כאלה. אם יש מישהו שחושב שאני לא עושה את העבודה שלי, או שאין בי מספיק מוטיבציה אז תגידו לו שיבוא. אני יודע מה אני והקבוצה שלי עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully