וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א גברה על הכוכב האדום, אנאדולו הביסה את באיירן

מייק ג'יימס (29) הוביל את הרוסים ל-81:86 בבלגרד. אנאדולו הביסה 63:88 את באיירן מינכן בחוץ. ברצלונה עם ניצחון שישי ברציפות לאחר 81:92 גדול על פנאתינייקוס בחוץ

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

שלושה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול ולנסיה נעלו הערב (שישי) את המחזור ה-25 ביורוליג. ברצלונה גברה על פנאתינייקוס באואקה 81:92. המוליכה אנאדולו אפס הביסה את באיירן מינכן 63:88 במפגש קצוות. במשחק המוקדם השיגה אלופת אירופה צסק"א מוסקבה 81:86 בסרביה על הכוכב האדום בלגרד.

שחקן צסק"א מוסקבה, מייק ג'יימס במשחק נגד הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
צסק"א חזרה לנצח. מייק ג'יימס/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - צסק"א מוסקבה 86:79

אלופת אירופה קטעה רצף של שני הפסדים עם ניצחון חוץ בבלגרד על הכוכב האדום. המארחת הקשתה על צסק"א ואף הוליכה בנקודה במחצית לאחר שלשה נהדרת על הבאזר של בילי בארון, אך הבדלי הרמות באו לידי ביטוי במחצית השנייה והרוסים הנחילו לסרבים הפסד שביעי בשמונה משחקים. מייק ג'יימס להט בשורות האורחת עם 29 נקודות כשדניאל האקט תרם 19 מהספסל.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
שוב כיכב מול פנאתינייקוס. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages

פנאתינייקוס - ברצלונה 92:81

הבלאוגרנה המשיכו ברצף הנהדר שלהם ועלו לשישה ניצחונות רצופים ביורוליג. הקבוצה של ריק פיטינו הוליכה במרבית שלבי המשחק, אך רבע אחרון גדול של האורחת סייע לה להשיג ניצחון חוץ חשוב במאבקי הצמרת, כשעל הדרך השלימה ברצלונה ניצחון כפול על היוונים. ניקולה מירוטיץ' שקלע 23 במפגש הקודם עם פנאתינייקוס סיים הפעם עם 20, כשקורי היגינס הוסיף 17. 10 נקודות, 11 אסיסטים ו-7 ריבאונדים של ניק קלאתיס לא עזרו לפאו.

כריס סינגלטון שחקנה של אנאדולו אפס. GettyImages
אנאדולו ממשיכה לדהור. כריס סינגלטון/GettyImages

באיירן מינכן - אנאדולו אפס 88:63

הטורקים הגיעו למפגש הקצוות מול נועלת הטבלה כפייבוריטים ברורים והשלימו ניצחון 18 ב-19 משחקיהם האחרונים ביורוליג. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אך אנאדולו הידקה את ההגנה ברבע השני, במהלכו ספגה 8 נקודות בלבד וירדה להפסקה ביתרון דו ספרתי. באיירן לא הצליחה לאיים על האורחים וירדה מנוצחת מול השחקנים של ארגין עתמאן בפעם השנייה העונה, אפילו שאנאדולו עלתה למשחק ללא כוכבה שיין לארקין הפצוע. רודריג בובואה הוליך את המנצחת עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully