וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג עם חמישייה אדירה, הולאנד שוב כבש במדי דורטמונד

אנקונקו בישל ארבעה שערים במחצית השנייה ב-0:5 של סגנית המוליכה אצל שאלקה, הנורבגי הבקיע גם ב-0:2 של דורטמונד על ברמן. לאחר פציעת דאבור, הופנהיים סיימה ב-1:1 עם גלדבאך

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

המחזור ה-23 בבבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם מפגש קצוות בו באיירן מינכן ניצחה את פאדרבורן 2:3. היום המשיך לכבוש ארלינג הולאנד וסייע לבורוסיה דורטמונד להתגבר על ורדר ברמן, בעוד מונס דאבור נפצע ב-1:1 הדרמטי של הופנהיים עם בורוסיה מנשנגלדבאך. ר.ב. לייפציג חזרה למקום השני עם 0:5 אדיר במגרשה של שאלקה.

שחקני באיירן  מינכן, אלברו אודריוסולה, סרג' גנאברי. רויטרס
גנאברי ואודריוסולה חוגגים את הראשון/רויטרס

באיירן מינכן - פאדרבורן 2:3

כמעט הפתעה גדולה במשחק הקצוות, רק כמעט. פאדרבורן הייתה רחוקה שתי דקות ועוד זמן פציעות מהשגת נקודה ראשונה אי פעם נגד האימפריה הבווארית, אבל סיימה עם שברון לב. סרג' גנאברי ורוברט לבנדובסקי היו האנשים של האלופה; הראשון עם כיבוש בדקה ה-28 והשני עם שערים בדקות 70 ו-88, אחרי שני בישולים של גנאברי. דניס שרבני (44) וסוון מיכל (75) ניצלו טעויות קשות של מנואל נוייר וטיאגו כדי להשוות פעמיים, אבל זה כאמור לא הספיק.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. GettyImages
באמת חשבתם אחרת? הולאנד/GettyImages

ורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 2:0

לאחר ה-1:2 הגדול על פריס סן ז'רמן, הצליחה הקבוצה של לוסיאן פאבר להמשיך במומנטום ועל הדרך גם נקמה על ההפסד 3:2 לברמן וההדחה מהגביע לפני כשבועיים וחצי. דן-אקסל זגאדו המשיך פנימה את הקרן של ג'יידון סאנצ'ו בדקה ה-52, ובדקה ה-66 הגיע השער התורן של ארלינג הולאנד הלוהט, אחרי כדור רוחב של אשרף חכימי. החלוץ המופלא כבר עם 12 שערים ב-8 משחקים בדורטמונד, שנצמדה זמנית ללייפציג במקום השני, מרחק ארבע נקודות מבאיירן מינכן. המארחת רושמת הפסד חמישי ברציפות.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם אנחליניו. רויטרס
אחד בישל רביעייה, השני חגג שער בכורה. כריסטופר אנקונקו, מימין, עם אנחליניו/רויטרס

שאלקה - ר.ב. לייפציג 5:0

עייפות אחרי הניצחון על טוטנהאם? לא אצל השחקנים של יוליאן נאגלסמן, שפשוט התעללו במדורגת שישית והנחילו לה את הפסד הבית הגבוה ביותר מאז מאי 1981 (6:0 לבוכום). טימו ורנר הפציץ כבר בדקה הראשונה ונעזר בתגובה רעה של השוער אלכסנדר נובל, שנכנע לו שוב בדקה ה-61 כדי להגיע ל-21 שערי ליגה. כריסטופר אנקונקו בישל מנקודת הקרן להלסטנברג בדקה ה-68 והמגן הספרדי אנחליניו חגג שער בכורה עם פריצה יפה בדקה ה-81 ואחרי אסיסט נוסף של אנקונקו, שהגיע לארבעה בישולים בזכות השער החותם של אמיל פורסברג בדקה ה-89 והפך לראשון שעושה את זה במחצית אחת מאז החלה ספירת הנתונים ב-2004/05. לייפציג שוב רק נקודה מבאיירן.

שחקן בבורוסיה מנשנגלדבאך מתיאס גינטר. רויטרס
גינטר וגלדבאך שמטו ניצחון/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 1:1

סיפור המשחק, לפחות מהזווית הישראלית, היה פציעתו המצערת של מונס דאבור, שירד מכר הדשא על אלונקה כבר בדקה ה-26. בלעדיו, הצליחה האורחת לקטוע רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, כשלוקאס ריביירו כבש שלוש דקות בתוך הזמן. עוד קודם לכן כבש מתיאס גינטר את הראשון (11), אלסאן פלאה החמיץ פנדל (74) על הסייחים התחרט, ובגדול.

משחקים נוספים:

פרייבורג - פורטונה דיסלדורף 2:0
לדיסלדורף: אנדרה הופמן (37), אריק טומי (61)

הרטה ברלין - פ.צ. קלן 5:0
לקלן: ג'ון קורדובה (4, 22), פלוריאן קאינץ (37, 62), מארק אות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully