וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: אינטר ניצחה 0:2 את לודוגורץ, 1:1 ליונייטד, ארסנל ניצחה

אריקסן (71) ולוקאקו (94, פנדל) סידרו לנראזורי ניצחון, השדים האדומים לא ניצחו את ברוז'. התותחנים ניצחו 0:1 את אולימפיאקוס

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

לאחר פגרה של יותר מחודשיים חזרה הערב (חמישי) הליגה האירופית עם המפגש הראשון מבין שניים בשלב 32 האחרונות. בנגלה הראשונה הצליחה אינטר לנצח 0:2 את לודוגורץ בחוץ, מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול קלאב ברוז' וחטאפה המרשימה המשיכה בשלה עם 0:2 ענק על אייאקס, איינטרכט פרנקפורט הביסה 1:4 את זלצבורג. ארסנל ניצחה 0:1 את אולימפיאקוס בחוץ, בעוד רומא גברה 0:1 על גנט ובאייר לברקוזן עשתה את זה עם 1:2 ביתי מול פורטו. וולבס הביסה 0:4 את אספניול.

כריסטיאן אריקסן שחקן אינטר. AP
הגומלין יהיה לפרוטוקול בלבד? אריקסן חוגג/AP

לודוגורץ - אינטר 2:0

הנראזורי פתחו בהרכב די חזק וגם הכניסו את רומלו לוקאקו במקום לאוטרו מרטינס בשלב מוקדם יחסית (64) וזה השתלם להם עם ניצחון חוץ שמקרב אותם מאוד לשמינית הגמר. כריסטיאן אריקסן כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-71 עם בעיטה מקצה הרחבה אחרי בישול של לוקאקו וקבע 0:1. לוקאקו הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-94. מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-76 וקיבל צהוב על התחזות, דן ביטון נכנס בדקה ה-90 וטאלב טואטחה לא שותף.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מרסיאל ויונייטד עשו את שלהם/GettyImages

קלאב ברוז' - מנצ'סטר יונייטד 1:1

השדים האדומים לא הרשימו במיוחד, אבל השיגו בדיוק את מה שהם רצו: תוצאת חוץ טובה לקראת הגומלין. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-15 אחרי שהשוער סימון מיניולה שלח כדור ארוך לעבר עמנואל דניס, סרחיו רומרו יצא רע ודניס הקפיץ מעליו פנימה את ה-0:1. אנתוני מרסיאל איזן בדקה ה-36 עם בעיטה אחרי פריצה יפה וזה 1:1.

שחקנה של מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר עם פרד. רויטרס
רוצים לחגוג גם בבלגיה. מדיסון עם פרד/רויטרס

פ.צ. קופנהאגן - סלטיק 1:1

דאמה אנדויה כבש לזכות הדנים (52) וביטל שער מוקדם של אודסונה אדוארד (14). יינס סטאגה החמיץ פנדל בדקה ה-79 ופספס הזדמנות לסדר למארחת ניצחון. ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-73 וספג צהוב בדקה ה-83.

דייברסון שחקן חטאפה. רויטרס
דייברסון וחטאפה עם עוד תצוגה גדולה/רויטרס

חטאפה - אייאקס 0:2

המארחת היא אחת הקבוצות המפתיעות ביותר בלה ליגה העונה ונאבקת על מקום בליגת האלופות. אולי עם איך שהיא נראית, חטאפה תצליח להבטיח את מקומה בליגת האלופות דרך זכייה בליגה האירופית ככה? הספרדים עלו ליתרון בדקה ה-36 אחרי מהלך קבוצתי יפהפה שנגמר במסירה של מתיאס אוליברה לעבר דייברסון, שהמשיך בנגיעה פנימה את ה-0:1. בדקה ה-93 הצליח קנדי לכבוש את השני בתום מתפרצת וביצוע אישי מצוין, 0:2.

דאיצ'י קמאדה שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
היפני השני אי פעם שכובש שלושער במשחק אירופי. קמאדה/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - זלצבורג 1:4

כשהנשרים ראו שהוגרלו מול זלצבורג הם ידעו שזו תהיה התמודדות קשה מול קבוצה חזקה. אלא שמאז האוסטרים מכרו חצי הרכב בערך בינואר והערב זה לא היה כוחות. דאיצ'י קמאדה כבש שלושער (12, 43 ו-53) והפך ליפני השני אי פעם שכובש שלושער במפעל אירופי. פיליפ קוסטיץ' הוסיף (56), וואנג הי צ'אן צימק בפנדל (85).

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
לקאזט חוגג את שער הניצחון/רויטרס

אולימפיאקוס - ארסנל 1:0

התותחנים עלו בהרכב החזק ביותר שלהם עם ברנד לנו בשער ועם פייר אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט, גרניט ג'אקה, גבריאל מרטינלי ואחרים והצליחו להשיג תוצאת חוץ מצוינת שתביא אותם אל הגומלין עם יתרון משמעותי. הקבוצה של מיקל ארטטה הגיעה למצבים רבים במחצית הראשונה, אבל לא הצליחה לכבוש ובסופו של דבר השער של אלכסנדר לקאזט הגיע בדקה ה-81 מול שער ריק אחרי מסירת רוחב יפה של בוקאיו סאקה משמאל.

קרלס פרס שחקן רומא. AP
קרלס פרס חוגג/AP

רומא - גנט 0:1

הרומאים לא מרשימים בליגה והגיעו אל המשחק אחרי שלושה הפסדים ברציפות. גם הערב רומא לא הרשימה במיוחד, אבל הצליחה להשיג ניצחון ולשמור על רשת נקייה בזכות שער של קרלס פרס, שהגיע בינואר מברצלונה, כבר בדקה ה-13.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
האברץ ולברקוזן עם תוצאה לא מבטיחה במיוחד/רויטרס

באייר לברקוזן - פורטו 1:2

זה הלך לה קשה, אבל בסופו של דבר הקבוצה של פטר בוס השיגה ניצחון דחוק שייתכן מאוד שלא יספיק לה לגומלין. לוקאס אלאריו (29) וקאי האברץ בפנדל (57) כבשו לזכות האדומים, לואיס דיאס צימק (73) והשאיר לפורטו סיכוי גדול לקראת הגומלין.

דיוגו ז'וטה שחקן וולבס. רויטרס
ז'וטה חוגג שלושער/רויטרס

וולבס - אספניול 0:4

הקבוצה של נונו סנטו אספריטו עם רגל ושלושת רבעי בשמינית הגמר אחרי ניצחון בית מוחץ. דיוגו ז'וטה כבש שלושער (15, 67 ו-81) כשבין לבין רובן נבס מוסיף עוד שער נהדר לאוסף שלו (52) ונראה שהגומלין ייערך לפרוטוקול בלבד ואספניול יכולה להתפנות כבר למאבקי ההישרדות בלה ליגה.

משחקים נוספים:

קלוז' - סביליה 1:1
לקלוז: שיפריאן דיאק (59, פנדל), לסביליה: יוסף אן נסירי (82)

שחטאר דונייצק - בנפיקה 1:2
לדונייצק: אלאן פטריק (56), ויקטור קובאלנקו (72), לבנפיקה: פיצי (67, פנדל)

ספורטינג ליסבון - איסטנבול בשאקשהיר 1:3
לספורטינג: סבסטיאן קואטס (3), אנדראז' שפוראר (44), לוסיאנו וייטו (51), לאיסטנבול: אדין וישצ'ה (77, פנדל)

ריינג'רס - בראגה 2:3
לריינג'רס: יאניס חאג'י (67 ו-82), ג'ו אריבו (74), לבראגה: פרנסרג'יו (11), אבל רואיס (59)

אלקמאר - לאסק לינץ 1:1
לאלקמאר: תון קופמיירס (86, פנדל), ללינץ: מרקו ראגוז' (26)

וולפסבורג - מאלמו 1:2
לוולפסבורג: יוסיפ ברקאלו (49), אדמיר מחמדי (62), למאלמו: איסק טלין (47)

אפואל ניקוסיה - פ.צ. באזל 3:0
לבאזל: ראול פטרטה (16), ולנטין שטוקר (53), ארתור (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully