וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול סבלה במדריד: "הם נכנסו לנו מתחת לעור"

אלופת אירופה הפסידה 1:0 לאתלטיקו הקשוחה, רוברטסון לא אהב את הסגנון: "בשלב מסוים הם התחילו ליפול". ואן דייק: "נצטרך להתאים את עצמנו בגומלין". סאול: "אף אחד לא האמין בנו"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים בכדורגל העולמי שמסיימים חוזה בקיץ

אלופת אירופה ליברפול חזרה הערב (שלישי) לאצטדיון בו זכתה בליגת האלופות בעונה שעברה, אבל הפעם לא הצליחה לכבוש והפסידה 1:0 לאתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית הגמר. סאול הכריע כבר בדקה הרביעית ואתלטיקו הצליחה לשמור בשיניים על היתרון, עליו תנסה להגן גם בגומלין באנפילד ב-11 במרץ.

שחקן אתלטיקו מדריד סאול עם דייגו קוסטה ועם קוקה. רויטרס
האיש למשחקי הנוקאאוט. סאול משמאל לקוקה/רויטרס

המספרים

* אתלטיקו מדריד מעולם לא הפסידה משחק בו סאול מצא את הרשת. המאזן עד כה ב-47 משחקים כאלה: 45 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* זה היה שער מספר 10 של הקשר הספרדי בליגת האלופות וראשון העונה.

* רק אנטואן גריזמן (שישה שערים) כבש יותר עבור אתלטיקו בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות מאשר סאול, שהגיע הערב לחמישה.

* אתלטיקו מדריד היא הקבוצה היחידה פרט לנאפולי (נובמבר 2018) במשחק כלשהו בעידן יורגן קלופ, שלא אפשרה לליברפול לבעוט למסגרת.

* וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז ספגו רק שער אחד ב-10 המשחקים הקודמים שלהם יחד, עד שבא סאול הערב.

* זה היה הפסד ראשון של ליברפול ב-16 המשחקים האחרונים.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"יש עוד מחצית אחת לשחק". יורגן קלופ/רויטרס

התגובות

המאמן המפסיד יורגן קלופ אמר בסיום: "זה לא בדיוק מה שהיה אמור לקרות, אבל זה מה שקרה. זה היה הקרב שצפינו והאווירה לה ציפינו אבל אהבתי לא מעט אספקטים במשחק שלנו. בסופו של דבר זה רק 1:0 כשאנחנו במחצית הדרך, כשהמחצית השנייה תשוחק באצטדיון הביתי שלנו".

קלופ ניסה להסביר את היכולת ההתקפית הנרפית שהציגו שחקניו: "היינו חלשים בשליש האחרון של המגרש. הם הגנו עם כל מה שהיה להם. הגנת הרחבה שלהם הייתה נהדרת. הם שיחקו על תוצאה וזו תוצאה טוב מבחינתם, אבל כמו שאמרתי יש עוד מחצית אחת. ברוכים הבאים לאנפילד".

וירג'יל ואן דייק סיכם את הערב הרע של ליברפול: "ספגנו שער בקרן הראשונה שהם קיבלו. זו אפילו לא הייתה הזדמנות, אלא יותר מזל. במחצית המסר מבחינתנו היה להמשיך לשחק. החזקנו בכדור הרבה יותר במהלך רוב המשחק אך למרבה הצער לא הצלחנו לייצר הזדמנויות. יש לנו עדיין עוד 90 דקות כדי לתקן". על סגנונה ההגנתי של היריבה אמר ההולנדי: "זו הצורה בה הם משחקים. נצטרך להתאים את עצמנו לצורת המשחק הזו".

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו שספג הרבה ביקורת בעקבות התוצאות הלא טובות בליגה העונה, אמר: "זה היה המשחק שציפינו לו. מאבק מול יריבה חזקה עם סגנון שונה. אני חושב שהגבנו טוב. החלוצים והקשרים השתתפו במשחק ההגנה".

על האווירה הביתית: "בשמונה שנים שאני במועדון, לא ראיתי קבלת פנים כזו. הקבוצה הטובה בעולם מגיעה אליך ואתה מנצח. זו הרגשה נהדרת".

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה עם שחקן ליברפול וירגי'ל ואן דייק. רויטרס
"זו הצורה בה הם משחקים". וירג'יל ואן דייק מול דייגו קוסטה/רויטרס

המגן אנדי רוברטסון הוסיף: "נתנו להם את ההתחלה הכי טובה שהם יכלו לקוות לה, מה שהלהיב עוד יותר את הקהל שנכנס גם הוא למשחק.

"הם חגגו אחרי המשחק כאילו הם כבר עלו, אז בוא נראה. יש לנו עוד שבועיים לטפל בעניינים שלנו בליגה. אחר כך הם יגיעו לאנפילד, אנחנו יודעים שהאוהדים שלנו יהיו שם, אנחנו יודעים שאנחנו נהיה שם, ועכשיו גם הם יצטרכו להגיע לשם.

"הם יכולים להתחיל ליפול (על הדשא) ולהיכנס לנו מתחת לעור, אבל אני חושב שהתמודדנו טוב עם זה שהם נפלו בקלות, פשוט המשכנו. נתנו הופעה טובה, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות טובים יותר. מזל שיש גומלין לתקן".

כובש שער הניצחון סאול החמיא לאוהדים בסיום: "האווירה הערב הזכירה את הלילות הגדולים בקלדרון. הרבה מבקרים אותנו ורוצים להרוג אותנו, אבל אוהדי אתלטיקו תמיד כאן, בטוב וברע. אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה בימים האלה שאנחנו סופגים כל כך הרבה ביקורות. עשינו עבודה נהדרת מול התקפה מאוד מהירה, לא נתנו לפירמינו, מאנה וסלאח שטחים. אסור לנו להפסיק להאמין, אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה. אף אחד לא האמין בנו, אבל המשכנו יחד ועשינו עבודה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully