וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי הגיע לצפות בנואף בזיע מאחי נצרת

18.2.2020 / 19:46

חלוץ העבר, שמשמש כראש מערך הסקאוטינג של מכבי תל אביב בין יתר תפקידיו, עקב אחרי החלוץ בן ה-19, שנחשב לכישרון הגדול של הקבוצה מהלאומית שהתארחה אצל הפועל רמת גן

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

ראש מערך הסקאוטינג של מכבי תל אביב ברק יצחקי הגיע הערב (שלישי) לאצטדיון רמת גן כדי לצפות במשחק בין הפועל רמת גן לאחי נצרת שהסתיים בתיקו מאופס. יצחקי הגיע על מנת לצפות בחלוץ אחי, נואף בזיע בן ה-19, שכבש שער אחד העונה מול בני סכנין ובישל שלושה נוספים. בעונה שעברה פתח בהרכב שלוש פעמים ועשר פעמים נוספות עלה מהספסל וכבש שער אחד.

בזיע נחשב לכישרון הגדול הבא של אחי נצרת וזוכה להשוואות למונס דאבור, שגם הגיע בעבר מנצרת למכבי תל אביב. הוא הועלה מהנוער אל הקבוצה הבוגרת של אחי נצרת בעונה שעברה על ידי מוטי איוניר ויכול לשחק גם כחלוץ וגם בכנפיים.

שחקני מכבי אחי נצרת חוגגים עם נואף בזיע. אדריאן הרבשטיין
יגיע למכבי תל אביב? בזיע/אדריאן הרבשטיין

יצחקי נוהג להגיע למשחקיה של בית"ר תל אביב בת ים בליגה הלאומית על מנת לעקוב אחרי שחקניה הצעירים, שרובם מגיעים ממחלקת הנוער של מכבי תל אביב, וההתקדמות שלהם. ייתכן שההתעניינות של מכבי תל אביב בבזיע נובעת מהעובדה שעדיין לא הובהר עד תומו מצב הפיירפליי של מכבי תל אביב והאם תוכל לרכוש שחקנים בחלון ההעברות הבא בקיץ. כזכור, בחלון ההעברות של ינואר מכבי תל אביב לא צירפה אף שחקן ואפילו שחררה את אלירן עטר וארון שוינפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully