וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: פסילת השער של איתן טיבי הייתה מוצדקת

הוועדה המקצועית באיגוד הוציאה את החלטותיה בנוגע למחזור החולף ואישרה ששערו של בלם מכבי תל אביב נפסל בצדק

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

כמו בכל שבוע, פרסמה היום (שלישי) הוועדה המקצועית של איגוד השופטים את החלטותיה לגבי המחזור האחרון, הלא הוא המחזור ה-24. בדו"ח שפורסם התייחסו באיגוד לשישה אירועים בולטים.

1. בני יהודה - הפועל באר שבע

בדקה ה-74 צדק שופט המסך כאשר המליץ לשופט לבחון פסיקה לעבירה שלא הייתה במצב של מניעת הזדמנות ודאית לכיבוש שער (המחייבת כרטיס אדום). שופט המשחק פעל כמצופה ולאחר בחינת האירוע במסך ביטל את הבעיטה החופשית לזכות באר שבע ואת הכרטיס הצהוב שהונף לשחקן בני יהודה.

2. הפועל כפר סבא - מ.ס. אשדוד

א. בדקה ה-13 צדק השופט כשהניף כרטיס צהוב לשחקן אשדוד בגין עבירת משחק חסרת אחריות. אמנם השחקן גלש במהירות, אך הפגיעה הינה באמצעות ירך רגלו הימנית, ללא עוצמה וסיכון ממשי לשלום היריב. אין מדובר בעבירת משחק חמורה ולכן צדק שופט המסך כאשר אישר את החלטת השופט.

ב. בדקה ה-26 צדק שופט המסך כשאישר את החלטת השופט לא לפסוק לבעיטת עונשין לזכות כפר סבא. אין כל מגע ברגליים ולא מתקיימת דחיפה או תפיסה. מדובר אך ורק על כף ידו השמאלית של המגן שבאה במגע מינורי עם היריב ולכן אין מדובר במקרה ודאי וברור.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
טיבי חוגג את השער שנפסל בסופו של דבר/דני מרון

3. סקציה נס ציונה - הפועל רעננה

א. בדקה ה-34 צדק השופט כאשר פסק לבעיטת עונשין לזכות נס ציונה בגין עבירת יד. שופט המסך פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירוע בהילוכים החוזרים אישר את החלטת השופט.

ב. בדקה ה-75 צדק שופט המסך כאשר דיווח לשופט על שער חוקי לזכות נס ציונה, לאחר שזיהה כי לא הייתה עבירת נבדל.

4. מכבי חיפה - הפועל חדרה

בדקה ה-27 צדק השופט כאשר הניף כרטיס צהוב שני לעבר שחקן חדרה בגין עבירת משחק חסרת אחריות. השחקן ראה באופן ודאי את תנועת היריב לעבר הכדור ונהג בחוסר אחריות ותוך משחק מסוכן כאשר הרים רגל ישרה עם פקקים חשופים לכיוון פניו של היריב. אין כל הכרח בפגיעה בפועל בנסיבות המתוארות, אלא מספיקה התנהלות חסרת אחריות ומסוכנת לצורך הנפת כרטיס צהוב. במידה שהייתה מתרחשת פגיעה פיזית ישירה, היא עלולה הייתה לגרום להרחקת השחקן בכרטיס אדום ישיר.

5. מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה

בדקה ה-39 צדק השופט כאשר פסל שער לזכות מכבי תל אביב בגין דחיפת שחקן קרית שמונה לפני כיבוש השער. ניתן היה להימנע מבדיקת האירוע במסך באמצעות שת"פ יעיל יותר בין השופט לשופט המסך. השופטים יונחו בהתאם.

6. בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

בדקה השישית צדק השופט כאשר פסק לבעיטת עונשין לזכות הפועל תל אביב בגין עבירת משחק חסרת אחריות. שופט המסך פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירוע בהילוכים החוזרים אישר את החלטת השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully