וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר התנצל על המתקפה על השופט, ולא יעמוד לדין בהתאחדות

17.2.2020 / 12:12

מאמן חדרה שיגר מכתב התנצלות לאיגוד השופטים בעקבות ההתבטאויות בתום ההפסד למכבי חיפה. תובע ההתאחדות הבהיר: נגיב ביד קשה יותר בעתיד

שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה שרון מימר לא יעמוד לדין בעקבות התבטאויותיו כלפי השופט נאאל עודה אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה. זאת בעקבות מכתב התנצלות ששלח לאיגוד השופטים הבוקר (שני) ושאותו התבקש לפרסם פומבית על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף.

במכתב ההתנצלות של מימר, כתב מאמן הפועל חדרה: "ברצוני להבהיר כי בדברים שאמרתי לכלי התקשורת לאחר המשחק של הפועל חדרה מול מכבי חיפה והתייחסו לשופט נאאל עודה, לא היתה כוונה לפגוע בשופט. הדברים התייחסו לגישה איתה הגיע השופט למשחק על פי מה שאנחנו הרגשנו - על המגרש ועל הספסל. לא התייחסתי כלל לרמת השיפוט ולהחלטות שהוא קיבל על הדשא. בכל מקרה חשוב להבהיר כי אני באופן אישי והפועל חדרה כקבוצה תמיד מקפידים לתת כבוד לשופטים. אם השופט נפגע מההתבטאויות, הרי שזו לא היתה הכוונה".

מכתב ההתנצלות של מאמן הפועל חדרה שרון מימר לאיגוד השופטים. אתר רשמי, עיבוד תמונה
מכתב ההתנצלות של מימר/עיבוד תמונה, אתר רשמי

מימר אמנם לא יעמוד לדין, אבל עורך הדין רשף מיהר הבוקר לשגר מכתבים ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון וליושב ראש המנהלת ארז כלפון בהם ביקש את התערבות הגופים כדי לשמור על כבוד השופטים והבהיר כי מעתה יהיה הרבה יותר נוקשה עם בעלי תפקידים שמעליבים שופטים באמצעות התבטאויות בתקשורת.

רשף כתב בין היתר: "דווקא מבעלי התפקידים מצופה לספור עד עשר ולהימנע מהתבטאויות מתלהמות, שהרי הם אמורים לשמש דוגמא. בכוונתי לפעול ביתר שאת למיגור התופעה ולהעמיד לדין כל מי אשר יתבטא באופן מעליב, מתריס, פוגע ומבזה כלפי שופטי המשחק וצוות השיפוט".

עוד בוואלה!

שרון מימר רתח: "לא הפסדנו למכבי חיפה, הפסדנו לשופט"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully