וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טאריק בלאק יחזור לשחק בעוד כחודש, זוסמן בעוד שבועיים

18.2.2020 / 9:33

סנטר הצהובים, שלא שיחק מסוף נובמבר, שב לישראל אחרי חודש וחצי וימשיך בשיקום במסגרת המועדון. יובל זוסמן הוריד את הגבס מידו, אך לא צפוי לשחק נגד ולנסיה. גם קווינסי אייסי עדיין בספק להתמודדות

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

סנטר מכבי תל אביב טאריק בלאק שב לפנות בוקר (שלישי) לישראל לאחר תקופת שיקום של כחודש וחצי בארצות הברית. על פי הודעת מכבי תל אביב, בלאק ימשיך בתהליך השיקום בישראל, אך אין עדיין מועד מדויק לחזרתו לפעילות מלאה. בלאק נעדר מפעילות מסוף חודש נובמבר. במכבי מעריכים כי תוך כחודש ימים יוכל בלאק לשוב לשחק.

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב עם יובל זוסמן. קובי אליהו
זוסמן קרוב לחזרה, בלאק ייעדר עוד חודש לפחות/קובי אליהו

לאחר פציעתו של בלאק צירפו הצהובים את ג'יילן ריינולדס על חוזה זמני ואת אמארה סטודמאייר עד לסיום העונה. ההערכות בקבוצה כי אם בלאק יתאושש בצורה טובה מהפציעה בברכו, ריינולדס יסיים את דרכו במועדון, לאחר שדקות המשחק שיוכל לקבל הן מוגבלות מאוד.

במקביל הודיעו הצהובים כי יובל זוסמן צפוי לחזור לפעילות מלאה במהלך השבועיים הקרובים. זוסמן, שסבל משבר בבוהן ידו, הוריד את הגבס לפני מספר ימים והחל לחזור בהדרגה לאימונים. הגארד לא ישחק עם מכבי ככל הנראה בולנסיה ביום שישי, וייתכן שישותף במשחק נגד אולימפיאקוס בשבוע לאחר מכן.

מי שעדיין נמצא בספק למשחק נגד ולנסיה הוא קווינסי אייסי, שנפצע לפני שבועיים בניצחון על פנרבחצ'ה בקרסולו. במועדון אופטימיים לגבי שיתופו ביום שישי הקרוב.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully