וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לא מתנצל על הסגנון: "מי שיש לו בעיות - הכנרת מלאה, הוא יכול להתרחץ שם"

מאמן הפועל תל אביב חגג את ה-0:1 הקטן-גדול על בית"ר ירושלים: "אני לא צריך להתנצל אחרי שניצחתי, שכל אחד יתמודד עם זה בדרך שלו. אני לא אוהב שהקובצות שלי מתחפשות למשהו שהן לא". אלטמן: "כולם ירקו דם, האווירה שונה לאחרונה"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב השיגה הערב (שני) את אחד הניצחונות המתוקים ביותר שלה העונה, כשגברה על בית"ר ירושלים 0:1 בטדי. עומרי אלטמן (9, בפנדל) העלה את האדומים למקום החמישי בטבלה, וסייע לחבריו לעשות צעד גדול אל עבר הפלייאוף העליון. בדיוק בעוד שבוע ישובו ניר קלינגר ושחקניו לבלומפילד, הפעם על תקן אורחים בדרבי הגדול מול מכבי תל אביב, כשאת מחזור הנעילה של העונה הסדירה יעשו בבית, מול הפועל חדרה.

ניר קלינגר נשאל על הסגנון ההגנתי שהעלה הערב ואמר: "כל אחד שיתמודד עם זה בדרך שלו, אנחנו באנו לשחק יפה ופתוח בחיפה ואתם זוכרים איך זה נגמר. לא נתנצל בפני אף אחד, מי שיש לו בעיה, הכנרת מלאה, הוא יכול להתרחץ שם. עד הרגע הזה לא רצינו לדבר על הפלייאוף העליון, אמרנו שנעשה את העבודה שלו, ואם נצליח לקחת נקודות במקומות הקשים האלה אז אולי נהיה שם, ויגיע לנו. זה עדיין לא נגמר. היה משחק הקרבה יוצא מהכלל. בכדורגל, גם בקבוצות הכי גדולות, גם ליברפול שמובילה את הטבלה ב-900 נקודות משחקת נסוג. טקטיקה היא לא מילה גסה. החלטנו לבוא היום ולצופף, וזה הכל. שלא ישתמע שאני צריך להתנצל אחרי שניצחתי את המשחק. אני לא אוהב שהקבוצות שלי מתחפשות למשהו שהן לא".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
יכול להיות גאה. קלינגר/ברני ארדוב

על המקום שנתן לעומר דמארי בהרכב אמר המאמן: "במשחק בחיפה היתה לנו בעיה של חלוץ והייתי צריך להשתמש באלטמן. אני שמח מאוד שדמארי חזר לעניינים בשבועיים האחרונים ויש לי גם את אולהה, שעדיין לא בכושר מלא. כשיש לך חלוץ אמיתי במגרש אתה יכול להכין קבוצה טקטית, לעשות את ההתאמות, לצאת למעברים".

קלינגר נשאל האם הניצחון הזה מתוק יותר משום שהושג על הקבוצה ממנה פוטר: "אני לא בנאדם ממורמר. אני שמח בחלקי, לא מעניין אותי, בית"ר אחלה מקום, נהניתי לעבוד שם. הם בחרו בדרך שלהם והם עושים עבודה לא רעה בכסך הכל". על פליפה רודריגס שלא שותף הערב אמר המאמן: "נורא קשה להביא שחקנים בינואר. הבאנו את פליפה רודריגס שהוא שחקן ברמה מאוד גבוהה. ניתן לו את הזמן שלו, יש עוד הרבה משחקים העונה. הוא יוסיף לנו המון".

כוכב הקבוצה עומרי אלטמן הוסיף: "האמנתי שנהיה במקום כזה, אני מאוד מאמין בקבוצה. אמרנו מראש שהמטרה היא הפלייאוף העליון השנה, לא נשאר עוד הרבה וצריך לתת פוש אחרון. נשארו לנו שני משחקים קשים ואנחנו צריכים להיות שם. יש פה עבודת צוות, כולם ירקו דם עד השנייה האחרונה. בעיקר התגוננו, יכולנו לשחק יותר כדורגל לדעתי, אבל הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות. יש לי יחסים מעולים עם ניר ומשה סיני, הם נותנים לי את כל הביטחון להוביל את הקבוצה. יש פה חדר הלבשה מדהים והאווירה שונה בתקופה האחרונה. ידענו לקום גם מ-5:0 מול מכבי חיפה ו-4:0 מול מכבי נתניה שהיו מכות מאוד קשות. לא פשוט להביא ניצחונות אחרי משחקים כאלה. למדנו מהטעות שעשינו מול מכבי חיפה, היינו יותר זהירים והשער המוקדם בטח עזר לנו. נצטרך לשחק כדורגל יותר טוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully