וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "יושב עלי שלא עשינו משהו גדול עם הנבחרת בדור שלי"

17.2.2020 / 18:12

נבחרת ישראל החלה בהכנות לקמפיין מוקדמות יורובאסקט 2021, הקפטן אופטימי: "יש דור איכותי מאוד". עודד קטש: "תהיה לנו נבחרת חזקה מאוד בשנים הקרובות". ג'ו אלכסנדר שוחרר מהסגל

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

נבחרת ישראל תחל הערב (שני) את הכנותיה לקראת חלון המשחקים הראשון במוקדמות יורובאסקט 2021 באימון ערב שייערך בדרייב אין. עוד קודם לכן ערכו המאמן עודד קטש וקפטן הנבחרת גל מקל מסיבת עיתונאים מיוחדת.

"כמו בשאר החלונות, זה מאוד מאתגר להכין קבוצה בשלושה וחצי אימונים", אמר עודד קטש. "זה קצת הזוי, אבל התרגלנו לזה. ננסה לעשות את המקסימום, בסופו של דבר נצטרך לסמוך על הכושר של השחקנים. נפגוש נבחרת מאוד אינטנסיבית עם קליעה מאוד טובה ונצטרך לבוא מרוכזים. לגבי רומניה, הם יותר טובים ממה שכולם חושבים, אז נצטרך את הקהל בשיא האנרגיה. תהליך ההצערה היה די דרמטי. באופן טבעי אני חושב שנתחיל לקצור את הפירות כבר בקמפיין הזה, אבל זה לא משהו שקורה באופן מיידי. בראייה קצת יותר ארוכה, תהיה לנו נבחרת חזקה מאוד בשנים הקרובות".

על כך שדני אבדיה וג'ייק כהן יחסרו את המשחק מול פולין בשל משחקה של מכבי תל אביב ביורוליג אמר המאמן הלאומי: "זה לא אידיאלי, אבל אנחנו לא הנבחרת היחידה שתמודדת עם סיטואציה כזו. הם מספיק חשובים לנו ומספיק טובים כדי לשלם את המחיר הזה. אנחנו מחכים להצטרפות שלהם".

גל מקל: "אני שמח ומתרגש, לצערי בשנה שעברה לא הייתי בסגל בגלל מחלת הנשיקה והיה לי מאוד חשוב לחזור להיות חלק מהנבחרת. נבוא עם כל האנרגיות וההתרגשות, וצריך לעשות את העבודה. הרבה שחקנים שבעבר היו צעירים וחסרי ניסיון צברו הרבה ניסיון בשנתיים האחרונות, והמוקדמות הללו הן התחלה של דרך לאליפות אירופה. בדור שלי ובדור מעל, של יותם וליאור, היתה לנו אליפות אירופה אחת שהיתה טובה, בצרפת, אבל לא עשינו משהו גדול עם הנבחרת. זה יושב עלי. והדור של החבר'ה הצעירים, יובל, דני, תמיר, הוא מאוד איכותי. מאוד חשוב לי לעשות משהו גדול עם הנבחרת. קודם כל צריך לעלות, אבל אני רואה את האליפות של עוד שנתיים כצ'אנס לעשות משהו מיוחד".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש עם קפטן נבחרת ישראל גל מקל. יותם רונן
פותחים קמפיין. קטש ומקל/יותם רונן

לאימון הערב הצטרפו ג'ייק כהן ודני אבדיה, שחקני מכבי תל אביב, שלא יטלו חלק במשחק הראשון של הנבחרת ביום חמישי נגד נבחרת פולין בגילביצה (19:45, שידור ישיר בספורט 5), בשל משחקה של מכבי תל אביב נגד ולנסיה יום לאחר מכן. כשהשניים ישובו עם הצהובים ארצה, הם יחברו לנבחרת ויהיו חלק מהסגל למשחק ביום שני נגד רומניה בדרייב אין. הנבחרת תצא כבר ביום רביעי בבוקר לפולין לקראת המשחק. מי ששוחרר היום מהסגל הוא ג'ו אלכסנדר.

מלבד רומניה ופולין נמצאת בבית של ישראל גם נבחרת ספרד, אותה תפגוש ישראל רק בחלון המשחקים הבא, בנובמבר 2020, בו תארח ישראל גם את הספרדים וגם את הפולנים. שלוש הנבחרות הראשונות בבית תעפלנה לאליפות שתיערך בקיץ 2021 ובו השלב הראשון יחולק בין ארבע מדינות - גרמניה, איטליה, גאורגיה וצ'כיה, ומשלב הבתים השני ישוחקו המשחקים בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully