וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה, הסיכום, הבריחה: ברומניה חושפים תקרית מוזרה עם גיא אסולין

ברומניה טוענים: אסולין הגיע לחתום אצל גיאורגי חאג'י ב-2016 תמורת 5,000 יורו בחודש, אך התחרט בשדה התעופה: "בסופו של דבר הוא נרקב בליגה השלישית בספרד והפסיד 100 אלף יורו"

פלייר לומברטו מגריני מאמן כדורגל איטלקי מרביץ לשחקן מקבוצתו/צילום מסך

בווידאו: מאמן איטלקי מרביץ לאחד משחקניו במהלך משחק

בסוף ספטמבר 2019 חתם גיא אסולין בקבוצתו התשיעית בקריירה, פוליטכניקה יאש הרומנית, וגם בה, כמו ברוב הקבוצות שבהן שיחק, הוא לא מצליח להותיר חותם. בכארבעה חודשים וחצי בקבוצה, רשם הקשר שלוש הופעות בלבד בליגה ושיחק בסך הכול 61 דקות. לאחרונה אף דיווחו ברומניה שהמאמן החדש של הקבוצה מעוניין להתיר את חוזהו ואף לא זימן אותו למחנה האימונים שאליו יצאה יאש בטורקיה.

בלי קשר לדקות המשחק שלו, ברומניה פרסמו סיפור הקשור לאסולין, שהתרחש לפני כארבע שנים בקיץ 2016. "בשנת 2016, ויטורול שאותה אימן גיאורגי חאג'י החליטה לצרף את אסולין, אחרי שהמאמן רצה מאוד לצרף שחקן שגדל בברצלונה", נכתב באחד מאתרי הספורט המובילים במדינה, Sport.ro. "חאג'י היה בטוח שהקשר יעזור מאוד לקבוצתו. הוא רצה אותו בעיקר בשל יכולתיו ההתקפיות. מיד לאחר מכן בקבוצה שלחו מייל לאסולין, עם הצעה מפתה למדי" (בטח עבור שחקן שדשדש בין הליגה השנייה בספרד לבין הפועל תל אביב)".

"בוויטורול הציעו לאסולין 5,000 יורו בחודש לא כולל מענקים (1,500 יורו על ניצחון ו-100 אלף יורו על זכייה באליפות) והיה נראה שהוא מאוד התלהב מההצעה", כתבו באתר הרומני. "אלא שהוא החליט לשנות את דעתו במטוס, רגע לפני שהצטרף לקבוצה. הטענה שלו בפני חאג'י הייתה שהוא אוהב את ספרד".

עוד נכתב באתר הספורט הרומני: "בעונה שלאחר מכן, חאג'י וויטורול זכו באליפות, בעוד שאסולין נרקב בליגה השלישית בספרד. ההחלטה שקיבל בשדה התעופה מנעה ממנו לחגוג אליפות ראשונה בקריירה וגרמה לו להפסד כלכלי אדיר של 100 אלף יורו. ומה עכשיו? שלוש שנים אחרי, אסולין מנסה את מזלו בקבוצה אחרת ברומניה, אבל גם הפעם הוא עשה בחירה לא נכונה".

גיא אסולין. צילום מסך, צילום מסך
הפרסום ברומניה/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully