וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון ביליין שוקל להתפטר מקליבלנד, ג'יי בי ביקרסטאף עשוי להחליפו

מאמן הקאבס הציע את התפטרותו במהלך סוף השבוע, ובכל מקרה לא ימשיך בעונה הבאה. אם יעזוב מיידית, עוזרו צפוי לתפוס את מקומו

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עוד ניסוי לא מוצלח על הקווים של קליבלנד קאבלירס: המאמן ג'ון ביליין הציע את התפטרותו במהלך סוף השבוע האחרון, ועשוי לעזוב את תפקידו באופן מיידי - כך על פי ESPN. המאמן בן ה-67, שנחשב לאגדת מכללות בארצות הברית, התקשה לעשות את המעבר מהקולג'ים ל-NBA ויצא לפגרת האולסטאר כשקבוצתו נמצאת במקום האחרון במזרח עם המאזן השני הכי גרוע ב-NBA (40:14).

מאז מונה לתפקיד בקיץ על תקן הימור נוסף של הקאבס על הקווים (פעמים רבות הושווה המינוי לזה של דיוויד בלאט, שהגיע אף הוא לקליבלנד ללא ניסיון ב-NBA), ביליין סבל מכמה חיכוכים בחדר ההלבשה. על פי דיווחים, יחסיו עם השחקנים הבכירים בסגל היו רעועים למדי, ושיא המתיחות הגיע כשכינה את השחקנים במהלך אחת מאסיפות הוידאו Thugs (בריונים, בתרגום חופשי), מונח בעל גוון גזעני.

על פי ESPN, ביליין ישקול את התפטרותו בימים הקרובים ויחליט האם לסיים את העונה או לעזוב מיידית, עוד לפני שפגרת האולסטאר מסתיימת. כך או כך, על פי "האתלטיק" ביליין לא אמור להמשיך בעונה הבאה.

אם יעזוב כבר עכשיו, מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא עוזרו הבכיר ג'יי בי ביקרסטאף, שמונה לתפקיד בקיץ מתוך כוונה לרשת את ביליין ביום מן הימים. לביקרסטאף יש גם ניסיון כמאמן ראשי בממפיס וביוסטון.

מאמן קליבלנד קאבלירס ג'ון ביליין עם טריסטן תומפסון. AP
עוד ניסוי לא מוצלח על הקווים. ג'ון ביליין עם טריסטן תומפסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully