וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הפועל תל אביב תשחק סגור. מאוד רוצים לנצח אותה"

16.2.2020 / 13:02

תכונה רבה בבית"ר ירושלים לקראת המשחק ביום שני (20:15). המאמן הוסיף: "נחמד לפנטז על המקום השני. יש לנו פוטנציאל"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בית"ר ירושלים תחזור מחר (שני) לטדי שבוע אחרי הניצחון המרשים על מכבי חיפה (0:2) למשחק גדול נוסף, בו תארח את הפועל תל אביב. הצהובים-שחורים נהנו מהופעות בכורה מוצלחות של אלירן עטר וחנן ממן בדרך לקטיעת רצף של שני הפסדים, והם ינסו להמשיך במומנטום גם מול היריבה המושבעת שלהם מתל אביב, במטרה להחזיר את הפער מהפועל באר שבע במאבק על המקום השלישי לחמש נקודות.

"במשחק הקודם הם בדיוק החליפו מאמן ומאז הם עשו תוצאות טובות מאוד", אמר רוני לוי במסיבת העיתונאים היום, "כולם יודעים שהפועל תל אביב קבוצה חזקה שמאוד קשה לשחק נגדה. אנחנו מרגישים את התכונה בקהל, האוהדים מאוד רוצים לנצח את הפועל תל אביב וגם השחקנים רוצים את זה".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רוני לוי/ברני ארדוב

על עתידו בבית"ר ירושלים: "אמרתי שאני רוצה להישאר, אבל זה לא הזמן להתעסק בעתיד שלי או בעתיד של השחקנים. אנחנו נמצאים בשיאה של העונה, לפני משחק חשוב בבית, ורק על זה אנחנו חושבים".

על התחושות בקבוצה: "אנחנו מבינים שאין שום סיבה לייצר אופוריה, אין סיבה להרגיש טוב. אנחנו רוצים לייצר רצף של ניצחונות כמו שעשינו לפני הרצף האחרון, כשהיו לנו 11 משחקים ללא הפסד".

על המשחק נגד מכבי חיפה: "כל משחק טוב נותן ביטחון, אבל צריך לקחת את הניצחון הזה ולהישאר עם הרגליים על הקרקע. זה יהיה משחק אחר לגמרי, הפועל תל אביב תשחק מאוד סגור, מאוד מאורגן, אבל אם נביא את הביטחון שלנו זה יעזור לנו מאוד".

על המטרות אחרי חלון ההעברות: "תמיד נחמד לפנטז על המקום השני. אני מודה שחששתי אחרי העזיבה של גדי קינדה, אבל אחרי ההצטרפות של עטר וממן והחזרה של הפצועים, אנחנו מרגישים בתוך הקבוצה שיש לנו איכות ויש לנו פוטנציאל".

אופיר קריאף הוסיף: "חדר ההלבשה חזק מאוד השנה, כל שחקן משתלב מהר. עטר וממן השתלבו מצוין ואנחנו מקווים שזה ימשיך ככה. קבוצה כמו בית"ר תמיד שואפת לכמה שיותר ניצחונות וכמה שיותר הישגים, ונראה לי שאנחנו בדרך הנכונה".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים תציע לאיתמר ניצן חוזה חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully