וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תציע לאיתמר ניצן חוזה חדש

13.2.2020 / 15:46

למועדון יש אופציה להאריך את חוזהו לעונה נוספת וקיים רצון לראות אותו ממשיך מעבר לכך: "השוער הישראלי הטוב בארץ". 16 אלף הבטיחו מקומם נגד הפועל תל אביב

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בית"ר ירושלים תציע בקרוב לשוערה, איתמר ניצן, חוזה חדש לשנים הבאות. למועדון ישנה אופציה להאריך את חוזהו של ניצן בשנה נוספת בקיץ, אך מדובר עדיין בהסכם מתקופת אלי טביב ובמועדון רוצים להבטיח את הישארותו של ניצן במערכת לשנים הבאות. גורם במועדון אמר: "ניצן הוא הישראלי הטוב בארץ היום ואנחנו מעריכים אותו ככזה". אגב, השוער הוזמן היום לראשונה לנבחרת ישראל, לאחר שעד עתה היה רק בסטנד ביי כשוער רביעי.

הקבוצה חזרה היום (חמישי) להתאמן לאחר יומיים חופש ולקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. 16 אלף איש הבטיחו את מקומם בטדי ובבית"ר אופטימיים כי מעל 20 אלף איש יגיעו לאצטדיון לאחר הניצחון הגדול מול מכבי חיפה. ליוואי גרסיה ודן איינבינדר עוברים טיפולים בתקווה שיהיו כשירים עד לתחילת הפלייאוף. במועדון מרוצים מהדיאגנוזה של השניים לאחר שהיה חשש להיעדרות ארוכה יותר.

בבית"ר מרוצים מאוד מחזרתו של עלי מוחמד לעניינים. לפני המשחק נגד מכבי חיפה שוחחו איתו כמעט כל אנשי המועדון, מאלי אוחנה, דרך יוסי בניון, רוני לוי וחיים שאבו, על מנת להוריד ממנו לחץ ולתת לו להרגיש רגוע. מוחמד חש כי יש רף ציפיות בלתי רגיל ממנו והוא מעט נלחץ מכך, בבית"ר הרגיעו אותו ושמחו שזה בא לידי ביטוי על המגרש עם תצוגה טובה שלו. אגב, כפי שיוסי בניון הבהיר לאנטואן קונטה, יובהר גם לאנז' פרדי פלומן כי לא תתקבל התנהגות לא אחראית של שחקן שתגרום להרחקה ממשחקים.

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבית"ר מחמיאים לו בגדול. איתמר ניצן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully