וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "רק לרוץ קדימה זה לא הכדורגל שלי". סימאו מסיר חלודה

16.2.2020 / 7:04

בהפועל באר שבע לא מתנצלים על היכולת הלא מבריקה בניצחון על בני יהודה ומתכננים משחק אימון נגד הנוער בשביל הפורטוגלי שעדיין לא שיחק. אבוקסיס: "לא זוכר כל כך הרבה היעדרויות"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בהפועל באר שבע לא מתנצלים על היכולת בניצחון על בני יהודה

- יוסי אבוקסיס: "רק לרוץ ולרוץ קדימה, זה לא הכדורגל שלי"

- המאמן על ההיעדרויות: "לא נתקלתי במצב כזה של חיסורים מעולם"

- דויד סימאו שוב לא שותף. בבאר שבע מדברים על צורך בהסרת חלודה

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
סוף סוף שני ניצחונות רצופים. שחקני הפועל באר שבע/קובי אליהו

1. אבוקסיס מדבר על אופי: "ניצחון של נחישות"

בהפועל באר שבע לא הכחישו אתמול (שבת) שהניצחון 0:1 על בני יהודה לא הושג בליווי כדורגל איכותי. המאמן יוסי אבוקסיס לא ניסה לייפות את הדברים, אבל יחד עם זה הדגישו במועדון ובתוך זה המאמן עצמו, כי הניצחון הזה היה של אופי ופחות של יופי וצריך לדעת גם להביא את זה, במיוחד כשאתה מחפש בסך הכל ניצחון שני ברציפות. זו הייתה המטרה של אבוקסיס כי מאז שהוא מונה למאמן הפועל באר שבע, הקבוצה לא הצליחה לייצר רצף של שני ניצחונות. עד אתמול.

אבוקסיס אמר בתום המשחק: "באנו למשחק חוץ מול בני יהודה והיו לנו פחות שטחים כי היא שיחקה מאוד צפוף בהגנה. כשבאה קבוצה וסוגרת, אתה צריך למצוא את הפרצה ואם צריך אז לנצח דרך מצב נייח כמו שעשינו. הרבה משחקים גדולים של קבוצות גדולות הוכרעו על אופי וזה היה ניצחון של אופי, של נחישות של שחקנים, של מצב נייח שנכנס. רק לרוץ ולרוץ קדימה - זה לא הכדורגל שלי. כדורגל זה קודם כל להיות מאורגן בהגנה וברגע שאתה מאורגן ולא סופג את הגול, אתה גם נותן את הגול כמו שעשינו".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בני יהודה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם אלישע לוי מאמן בני יהודה. קובי אליהו
"קודם כל להיות מאורגן בהגנה". אבוקסיס לפני המשחק/קובי אליהו

2. אבוקסיס: "לא זוכר בקבוצה שלי כל כך הרבה שחקנים חסרים"

אחרי שהסביר שיש ניצחונות מהסוג הזה, שחשובים לא פחות מניצחונות שמלווים בכדורגל זוהר, נשאל אבוקסיס מדוע הפועל באר שבע לא נראתה יותר אנרגטית ועל כך סיפר: "אתם צריכים להבין שאנחנו כל הזמן עם שחקנים חסרים. נייג'ל האסלביינק ביקש לטוס בגלל סיבות אישיות. אנתוני וראן סובב את הקרסול באימון המסכם. אני לא זוכר מצב כזה בקבוצת כדורגל שלי שכל כך הרבה שחקנים חסרים כל הזמן. בן ביטון פתח את המשחק ונפצע אחרי כמה דקות, אור דדיה ספג כרטיס אדום שבוע שעבר ונשארנו ב-10 שחקנים. דויד קלטינס כבר הרבה זמן פצוע שלא לדבר על לואי טהא. אני מקטר עכשיו דווקא אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד כדי שזה לא יישמע כתירוץ. אנחנו עובדים קשה ולא מדברים".

אנתוני וארן, נייג'ל האסלביינק, דויד סימאו שחקני הפועל באר שבע על הספסל. דני מרון
עדיין לא מוכן. סימאו משמאל/דני מרון

3. רק דויד סימאו לא משחק. בבאר שבע יערכו עבורו משחק אימון השבוע

קייס גאנם נכנס אתמול כמחליף, אנתוני וראן השתלב בשבוע שעבר ואלטון אקולטסה פתח בשני המשחקים מאז שחתם. היחיד מבין שחקני הרכש החדשים שלא זכה עדיין לדקת משחק הוא דויד סימאו. אבוקסיס טוען שהוא רוצה להכניס את הפורטוגלי לקצב הנכון בזמן הנכון. "נעשה השבוע משחק אימון נגד הנוער במיוחד בשבילו כדי לתת לו דקות וכדי להוריד ממנו חלודה. בשני המשחקים האלה חשבתי לתת לו דקות, אבל כל הזמן הלך לי חילוף של מגן בגלל האדום של אור דדיה בשבוע שעבר והפציעה של בן ביטון. הוא עוד ישחק".

אבוקסיס יצטרך לחשוב אם הוא רוצה לפתוח איתו במחזור הבא מכיוון שז'וזואה מוצהב ולא ישחק נגד הפועל כפר סבא וסימאו יכול לשחק בתפקיד זהה לזה של בן ארצו.

מרואן קבהא שחקן הפועל באר שבע עם בן שהר, שון גולדברג. קובי אליהו
מכיר טוב את עמדת המגן הימני. גולדברג עם החברים/קובי אליהו

4. שון גולדברג: "השחקנים החדשים משתלבים נהדר"

שון גולדברג הועדף אתמול כמגן שמאלי במקום אורן ביטון, אבל מהר נאלץ לעבור צד כי בן ביטון נפצע ויצא. גולדברג סיפר אחרי המשחק: "לא הצגנו כדורגל יפה לעין, אבל הראנו המון אופי. נעשה הכל כדי להשתפר ואני שמח שזה עם שלוש נקודות. אנחנו עובדים באימונים על כל הליקויים".

על כך שעבר לשחק כמגן ימני, אמר גולדברג: "גם בבני יהודה שיחקתי כמגן ימני ואני מכיר את התפקיד, כך שזה לא היה לי מוזר".

על המטרות של הפועל באר שבע בליגה הוסיף: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. הגיעו שחקנים חדשים שהשתלבו נהדר. אנחנו הפועל באר שבע ואנחנו צריכים לחשוב הכי גבוה. באר שבע תמיד שואפת למקום הכי גבוה ובטח להתקדם בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully