וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה המנהלת הקפיאה את פרסום מועדי המשחקים במחזור ה-26 בליגת העל?

16.2.2020 / 12:50

הפועל תל אביב ובני יהודה מארחות בבלומפילד וחרף הרצון לקיים את מאבקי הפלייאוף העליון בשעה אחידה, במנהלת עלולים להיתקל בבעיה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לניצחון הפועל באר שבע על בני יהודה

שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה וחמש קבוצות עדיין נאבקות על כרטיס לפלייאוף העליון. מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע הבטיחו את מקומן בין שש הראשונות, אבל על שני המקומות הנותרים נאבקות הפועל חדרה, הפועל חיפה, הפועל תל אביב, מכבי נתניה ובני יהודה.
בעוד שמשחקי המחזור הבא, המחזור ה-25, כבר משובצים ומועדיהם פורסמו, בחינת לוח המשחקים ומועדם מלמדת שמנהלת הליגה הקפיאה את פרסום מועדי המחזור ה-26 שכאמור יסיים את הליגה הסדירה. לוואלה! ספורט נודע כי הסיבה לכך היא שבאותו מחזור צפויים להתקיים שני מאבקים ישירים על מקום בפלייאוף, באותו אצטדיון: בלומפילד.

במחזור הנעילה של העונה הסדירה תארח בני יהודה את הפועל חיפה והפועל תל אביב את הפועל חדרה. לא רק שמדובר במפגשים ישירים בין ארבע קבוצות שנאבקות על הפלייאוף העליון, העניין הוא שמדובר בשני משחקים שאמורים להיערך בבלומפילד ועל פי תקדימי העבר ראוי ומתבקש שייערכו באותה השעה.

אצטדיון בלומפילד, לפני המשחק של בני יהודה - עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
המשחק של בני יהודה יועתק למושבה? אצטדיון בלומפילד/קובי אליהו

למעשה, מנהלת הליגות החליטה להשהות את פרסום מועדי מחזור 26 מכיוון שההעדפה היא שכל המשחקים בהם יהיו מעורבות הקבוצות שנלחמות על הפלייאוף העליון, ייערכו באותה שעה ובאותו יום. כך למשל, אם מכבי נתניה עדיין תהיה במרוץ, הרצון הוא לשבץ את משחק הבית שלה נגד מכבי תל אביב באותה שעה של משחקי היריבות.

הבעיה כאמור תהיה בבלומפילד מאחר שמדובר באצטדיון הביתי של בני יהודה ושל הפועל תל אביב. במצב כזה, יתכן מאוד שיוצע לבני יהודה לארח את הפועל חיפה באצטדיון המושבה. כזכור, לא פעם התלוננה בני יהודה כי בלומפילד גדול עליה והמעבר אליו היה מיותר, כך שיתכן מאוד שהקבוצה תסכים להעתיק את המשחק הביתי שלה לפתח תקוה וכך יוכלו כל המשחקים להיערך באותו המועד.

אם הזהובים יתעקשו על קיום המשחק בבלומפילד ואם הם והפועל תל אביב עדיין יוכלו להעפיל לפלייאוף העליון, לא מן הנמנע שאחד המשחקים יתקיים במועד אחר ולא בשעה אחידה. כך או אחרת על מנת שיהיה מקום לדון בכל ההיבטים וההשלכות וכדי שיהיה בכלל טעם לקיים את שלושת המשחקים באותו המועד, צריך לראות שאכן גם בתום המחזור הבא בעוד שבוע, כל חמש הקבוצות עדיין יהיו בפוזיציה שלהן הבוקר ושיהיה בכלל צורך לקיים את כל המשחקים באותה השעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully